Partnerství mezi japonskou automobilkou Honda a týmem McLaren je na spadnutí. Pokud by k rozchodu opravdu došlo, tak si Woking bude muset hledat nového dodavatele motorů.
S největší pravděpodobností by jím byl Mercedes, který v současné době poskytuje motory i Force Indii a Williamsu. Dle Marca Priestleyho, bývalého mechanika McLarenu, je tu ale ještě další možnost.
"Hodně se mluví o Mercedesu, převlečené Alfě Romeo (Ferrari) a Renaultu," řekl Priestley pro SkySports. "Kam ale půjdou? Já bych osobně odhadoval Mercedes, jelikož to by jim to zajistilo rychlé zlepšení. Znáte to, když si zaplatíte, tak dostanete slušný výkon," pokračoval bývalý mechanik McLarenu, který ve stáji působil v letech 2000-2009.
Nabízí se ale i Ferrari schované za Alfu Romeo. "Prezident Ferrari Sergio Marchionne se snaží dlouhá léta přilákat Alfu Romeo do Formule 1. Chce na tom vydělat, což vždycky tomuto kroku bránilo. On přijde za nějakým týmem a oni řeknou, že by do toho šli, když jim za to zaplatí. On na to ale odpoví: »Ne, to vy mi budete platit.« McLaren by asi byl ochoten zaplatit, navíc by mohly něco společně vymyslet i v rámci luxusních vozů."
Případné partnerství mezi Ferrari a McLarenem by ale vzhledem k historickému kontextu bylo hodně překvapivé. "Dokážete si vůbec představit, že by McLaren využíval motory Ferrari, respektive Alfa Romeo? Historie ukázala, že mezi těmito týmy probíhala obrovská rivalita. Toho jsem byl svědkem i já. Je ale pravdou, že Ron Dennis je pryč, takže něco už možná bylo zameteno pod koberec," zakončil Priestley.
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.