Mezinárodní automobilová federace zveřejnila předběžný rozpis závodů pro příští sezónu.
V příštím roce nás čeká hned několik změn. V první řadě přibude Velká cena Francie a Německa. Následně se dočkáme i několika úprav a posunů v kalendáři, včetně nafouknutí - pojede se 21 velkých cen oproti letošním 20.
Změny se týkají například GP Ruska, která se pojede na podzim před Singapurem. Baku se nově pojede ještě před Španělskem a z kalendáře po 19 letech vypadne Malajsie. Navíc by ani příští rok nemělo dojít ke kolizi s 24h Le Mans, tento závod se pojede 16.-17. června 2018 - opět ale dojde na kolizi s Indy 500, jež se uskuteční v době Monaka.
Na potvrzení pak čekají závody v Číně a Singapuru. O nich bude oficiálně rozhodnuto na zasedání Světové rady motorsportu, které se uskuteční 21. září v Paříži.
Kalendář sezóny 201825. března, GP Austrálie (Albert Park) 8. dubna, GP Číny (Shanghai International Circuit)15. dubna, GP Bahrajnu (Bahrain International Circuit)29 dubna, GP Ázerbájdžánu (Baku City Circuit)13. května, GP Španělska (Circuit de Catalunya-Barcelona)27. května, GP Monaka (Circuit de Monaco)10 června, GP Kanady (Gilles Villeneuve Circuit)24. června, GP Francie (Paul Ricard)1. července, GP Rakouska (Red Bull Ring) 8. července, GP Velké Británie (Silverstone)22. července, GP Německa (Hockenheimring)29. července, GP Maďarska (Hungaroring Sport RT)26. srpna, GP Belgie (Circuit of Spa Francorchamps) 2. září, GP Itálie ( Autodromo Nazionale di Monza)16. září, GP Singapuru (Singapur)30. září, GP Ruska (Sochi International Street Cir) 7. října, GP Japonska (Suzuka International Racing)21. října, GP USA (Circuit of the Americas)28. října, GP Mexika (Autódromo Hermanos Rodríguez)11. listopadu, GP Brazílie (Autodromo Carlos Pace)25. listopadu, GP Abú Zabí (Yas Marina Circuit)
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.