Pokud si Fernando Alonso už své působení ve Formuli 1 neužívá, pak je podle Felipeho Massy nejvyšší čas, aby ji opustil.
Španělský pilot ve službách McLarenu je frustrovaný kvůli nedostatečně výkonné a nespolehlivé pohonné jednotky Honda. Po své jednorázově epizodě v Indy si postěžoval také na prostředí v F1, protože "v ní všichni hledají nějaké spory" a kvůli tomu, že je pořadí na čele předvídatelné: "Předem víte, kdo bude mezi prvními patnácti v závodě a v kvalifikaci."
Massa si toho všímá a pro El Confidencial komentuje: "Fernando si stěžuje na F1, protože nemá dobré auto. F1 je stejná jako byla v 80. letech. Nyní se s Liberty ubíráme správným směrem, abychom přilákali lidi, ale s vozy jsme stále nepohnuli, protože rozdíly mezi Mercedesem, Ferrari a zbytkem jsou příliš velké.
Malým týmům by měla být dána větší šance, ale to nebude možné, dokud nebude podepsána další Concordská dohoda v roce 2020," uvědomuje si brazilský pilot ve službách Williamsu.
Nadešel tedy čas, aby Alonso opustil F1? "Myslím, že to záleží na mnoha věcech. Alo pokud neprožíváte dobré období, pak je nejlepší odejít. Vypadá to, že si toho momentálně moc neužívá, takže to možná udělá. Třeba půjde do jiného týmu nebo se vrhne na jiné výzvy mimo F1, to nevíme," dodává Massa.
Sebastian Vettel by se mohl brzy vrátit do paddocku Formule 1 u týmu Red Bull. Jeho konkrétní role však zatím není známa.
Po smíšených výsledcích v Kanadě a Itálii čeká na Mercedes v Rakousku zásadní zkouška – vylepšené zadní zavěšení vozu W16 se postaví jedné z nejnáročnějších tratí kalendáře.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.