Kevin Magnussen se u Haasu cítí lépe než u předchozích dvou stájí, v nichž ve Formuli 1 dříve působil. Proč?
Dánský pilot v F1 strávil čtyři roky, během kterých si vyzkoušel už tři různé týmy. Před letošním působením u Haasu již závodil u Renaultu a McLarenu - obě stáje přitom kritizovaly jeho pracovní morálku. Magnussen se ale hájil tím, že se mu v této oblasti u nich nikdy nedostalo negativní zpětné vazby a že nyní je se svým zaměstnavatelem spokojenější než kdykoliv dříve.
"Pro jezdce je u Haasu mnohem zdravější prostředí, alespoň taková je moje zkušenost, než to, co jsem opravdu dříve zažil u velkých týmů, velkých společností, které se ve sportu trápily," uvádí Magnussen s odkazem na Renault a McLaren, za které dříve závodil.
"Když jste v místě, které se trápí, tak je na jezdce vyvíjen obrovský tlak. K McLarenu, což je velký tým, jsem přišel s velmi málo zkušenostmi, a tlak byl ohromný. Cítím, že tady je mnohem nižší, ale motivace je velmi, velmi vysoká. Jde o místo, kde jste mnohem šťastnější," pokračuje pilot Haasu.
"Rád bych byl pot větším tlakem, ale jen kvůli boji o pole-position nebo o vítězství v závodech. V F1 se můžete setkat s tímto druhem tlaku, kdy někdo zkrátka musí být obviněn - a jezdci se obviňují snadno. Někdy neseme vinu, ale ne vždy. A v určitých situacích to může být těžké," vysvětluje Magnussen, jenž s Haasem podepsal víceletou smlouvu.
Díky tomu má pevný základ, na němž může stavět: "Je to příjemné, že nemusíte mluvit o negativních věcech, jako je to, když si vás nevyberou pro příští rok. A je fajn se soustředit na závodění a přicházet pozitivně naladěn, mít se na co těšit."
"Já se vlastně mohu těžit na příští rok, stavět na tom a stanovit si určité cíle pro budoucnost, spíše než se pokoušet přehánět své úsilí. Můžu jezdit na závody a užívat si to, co dělám nejlépe. Jsem ve velmi dobrém místě," pochvaluje si 24letý Dán.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.