Valtteri Bottas se rozpovídal o současné situaci u Mercedesu a prozradil, kde stáj ztrácí na rivala Ferrari.
Mercedes a Ferrari jsou v letošní dvě jasně dominující stáje. Mezi sebou tak svádí urputný boj a přestože se zatím inženýrům nedaří monopost W08 pořádně nastavit, tak je dle Bottase jen otázkou času, než Stříbrné šípy dostihnou italského hřebce.
"Náš Mercedes je hodně citlivé auto, ale pokud se nám podaří najít ideální nastavení, tak dokážeme být rychlí. To je náš hlavní problém. Ferrari je velmi silné a lépe zvládají práci s pneumatikami. My se ale pořád zlepšujeme. Bylo to vidět již v Montrealu," řekl Bottas.
Bottas má v současné době pouze roční kontrakt, ale v současné době se spekuluje o tom, že mu bude kontrakt prodloužen. Přeci jen jeho výsledky nejsou vůbec špatné a na svém kontě má i první vyhranou Grand Prix.
"Snažím se s Lewisem bojovat na každé trati a snažím se ho porážet. Je to pro mě velká motivace, ale není rozhodně slabý pilot," pokračoval Valtteri. "Další zastávka je Baku a myslím si, že mi to tam bude sedět. Mým cílem je vyhrávat závody a jednou bych chtěl získat i titul. Nyní je pro mě ale důležité zajíždět konzistentní výsledky pro tým," zakončil Fin, který loni k Mercedesu přistoupil po několikaletém angažmá u Williamsu.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.