Joylon Palmer ve své druhé sezóně v královně motorsportu zrovna nezáří. V porovnání s jeho stájovým kolegou Hülkenberg je jasnou týmovou dvojkou.
Brit pilotující tovární monopost francouzské automobilky Renault nebyl ani v Montrealu schopen dojet na bodech a stejně, jako tomu bylo v Monaku, skončil jedenáctý. Hulk si ve stejném voze dokázal vyjet 8. místo.
Pro Brita to tak není úplně nejlepší vizitka a již pár týdnů se spekuluje, že by mohl být Palmer u Renaultu nahrazen - a to dokonce ještě během letošní sezóny.
"Myslím si, že to bylo lepší. Kdybych startoval výše, tak bych pravděpodobně dosáhl na body," řekl po závodě šampión GP2 (dnešní Formule 2) z roku 2014.
"Jsem samozřejmě pod tlakem, jelikož nejezdím dobře. Budu se muset zlepšit, abych dokázal zastavit všechny ty klepy. Snad se mi to podaří. Bohužel pro to nemám žádné vysvětlení. Nemyslím si, že bych dělal něco špatně, rozhodují jen maličkosti," pokračoval šestadvacetiletý Brit.
"Jediné, co musím dělat, je jezdit co možná nejlépe. Nesmím řešit, co se děje na druhé straně garáže," zakončil Palmer, jehož týmový kolega již letos dokázal nasbírat 18 bodů.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.