Maxovi Verstappenovi dělá starosti o konkurenceschopnost svého týmu i v příští sezóně kvůli prohlášení Renaultu, že letos už nepřijde s žádným větším vylepšením pohonné jednotky.
Red Bull i přes zlepšení svého vozu a dosažení tří pódií v řadě za sebou v posledních závodech na Mercedes a Ferrari stále dost ztrácí - v šampionátu konstruktérů po sedmi podnicích už přes 100 bodů.
Tým věřil, že Renault letos přijde se znatelným vylepšením svého motoru, podobně jako minulý rok, Cyril Abiteboul je však svým prohlášením v Kanadě pořádně zchladil - letos se ho už nedočkají: "Upřímně, další velký upgrade přijde až příští rok. Tehdy budeme mít zcela nový koncept, který způsobí rozdíl. Ale jak jsem řekl - až v roce 2018."
To ve Verstappenovi, jenž v neděli musel odstoupit kvůli závadě francouzské pohonné jednotky, vzbuzuje značné obavy: "Chci vyhrávat a myslím, že tým vyhrávat může. Auto je o něco lepší, ale letos nepřijde žádný nový model [motoru], jak jste se dočetli."
Very disappointed, that after such a great start, with a podium in sight, we retired after losing all power. A big shame. ?? #CanadianGP pic.twitter.com/y5uK7HwpSs
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) June 11, 2017"Slibovali ho, pokud jde o vylepšení, tak jsme se jich dočkali jen málo. To je velké zklamání, dělám si starosti o příští rok. Letos jsme chtěli bojovat o titul, ale od toho jsme hodně vzdáleni," uznává holandský pilot, jenž je z průběhu sezóny hodně zklamaný.
Renault ale prohlásil, že žádné velké zlepšení letos nesliboval - to podle nich tvrdila pouze rakouská stáj. Vývoj pohonné jednotky neukončil, letos ale nasadí jen několik menších vylepšení, jež mají řešit spíše spolehlivost. Šéf Red Bullu Christian Horner přesto doufá, že příští týden v Baku budou mít "o něco více výkonnosti."
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.