Maxovi Verstappenovi dělá starosti o konkurenceschopnost svého týmu i v příští sezóně kvůli prohlášení Renaultu, že letos už nepřijde s žádným větším vylepšením pohonné jednotky.
Red Bull i přes zlepšení svého vozu a dosažení tří pódií v řadě za sebou v posledních závodech na Mercedes a Ferrari stále dost ztrácí - v šampionátu konstruktérů po sedmi podnicích už přes 100 bodů.
Tým věřil, že Renault letos přijde se znatelným vylepšením svého motoru, podobně jako minulý rok, Cyril Abiteboul je však svým prohlášením v Kanadě pořádně zchladil - letos se ho už nedočkají: "Upřímně, další velký upgrade přijde až příští rok. Tehdy budeme mít zcela nový koncept, který způsobí rozdíl. Ale jak jsem řekl - až v roce 2018."
To ve Verstappenovi, jenž v neděli musel odstoupit kvůli závadě francouzské pohonné jednotky, vzbuzuje značné obavy: "Chci vyhrávat a myslím, že tým vyhrávat může. Auto je o něco lepší, ale letos nepřijde žádný nový model [motoru], jak jste se dočetli."
Very disappointed, that after such a great start, with a podium in sight, we retired after losing all power. A big shame. ?? #CanadianGP pic.twitter.com/y5uK7HwpSs
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) June 11, 2017"Slibovali ho, pokud jde o vylepšení, tak jsme se jich dočkali jen málo. To je velké zklamání, dělám si starosti o příští rok. Letos jsme chtěli bojovat o titul, ale od toho jsme hodně vzdáleni," uznává holandský pilot, jenž je z průběhu sezóny hodně zklamaný.
Renault ale prohlásil, že žádné velké zlepšení letos nesliboval - to podle nich tvrdila pouze rakouská stáj. Vývoj pohonné jednotky neukončil, letos ale nasadí jen několik menších vylepšení, jež mají řešit spíše spolehlivost. Šéf Red Bullu Christian Horner přesto doufá, že příští týden v Baku budou mít "o něco více výkonnosti."
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.