Renault sice uvedl, že žádné větší vylepšení své pohonné jednotky letos už nepředstaví, ale Carlos Sainz přesto věří, že k pokrokům dojde.
"Upřímně, další velké vylepšení přijde až příští rok. To budeme mít kompletně nový koncept. Způsobí to rozdíl, ale jak už jsem řekl - až v roce 2018!" překvapivě prohlásil v Kanadě ředitel Renaultu Cyril Abiteboul. Red Bull se přitom s Toro Rosso doufal ve větší skok ve výkonu už letos.
Jezdec Toro Rosso Carlos Sainz na to reagoval slovy: "Ze strany Renaultu očekáváme vylepšení. Nevyvíjíme na ně tlak, protože víme, že to nevede k ničemu dobrému. Jsme partnery a budeme čekat tak dlouho, jak to bude nutné. Jsem si však jistý, že přijdou na způsob, jak zvýšit efektivitu motoru."
Mladý Španěl je v šampionátu s 25 body devátý, v Kanadě ale havaroval hned v úvodu závodu, když neviděl Romaina Grosjeana vedle sebe a poté ve smyku sestřelil Felipeho Massu. "Musím říct, že jsem ten Haas vpravo vedle sebe vůbec neviděl. Zkrátka byl v mrtvém úhlu mých zrcátek, takže jsem nevěděl, že tam je," komentoval důvod své nehody.
Mezi Sainzem a Kvjatem to vřeNapjaté vztahy má i se svým týmovým kolegou Daniilem Kvjatem poté, co si v sobotu stěžoval na neférový přístup, když mu měl poskytnout aerodynamický stín na rovince.
"V každém závodě měníme pořadí výjezdu aut a všichni v týmu to vědí. Z mé strany to je jasné, takže pokud sebere odvahu, měl by za mnou přijít a říct mi to. Jenže se zdá, že raději ke mně promlouvá přes novináře. Z mé strany k tomu nemám co říct. Vím, že jsem se choval správně. V Baku by měl být za mnou, ale teď si nejsem jistý, jestli s ním chci spolupracovat po tom všem, co řekl. Nevím, jestli v kvalifikaci chceme spolupracovat," objasnil Kvjat.
Tým si před příštím závodem bude muset se svými jezdci promluvit, Toro Rosso však není jediné, které řeší potíže se svými soutěživými jezdci. Nutnost přehodnocení svého přístupu k nim po Velké ceně Kanady otevřeně připustila i Force India (více zde).
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.