Renault sice uvedl, že žádné větší vylepšení své pohonné jednotky letos už nepředstaví, ale Carlos Sainz přesto věří, že k pokrokům dojde.
"Upřímně, další velké vylepšení přijde až příští rok. To budeme mít kompletně nový koncept. Způsobí to rozdíl, ale jak už jsem řekl - až v roce 2018!" překvapivě prohlásil v Kanadě ředitel Renaultu Cyril Abiteboul. Red Bull se přitom s Toro Rosso doufal ve větší skok ve výkonu už letos.
Jezdec Toro Rosso Carlos Sainz na to reagoval slovy: "Ze strany Renaultu očekáváme vylepšení. Nevyvíjíme na ně tlak, protože víme, že to nevede k ničemu dobrému. Jsme partnery a budeme čekat tak dlouho, jak to bude nutné. Jsem si však jistý, že přijdou na způsob, jak zvýšit efektivitu motoru."
Mladý Španěl je v šampionátu s 25 body devátý, v Kanadě ale havaroval hned v úvodu závodu, když neviděl Romaina Grosjeana vedle sebe a poté ve smyku sestřelil Felipeho Massu. "Musím říct, že jsem ten Haas vpravo vedle sebe vůbec neviděl. Zkrátka byl v mrtvém úhlu mých zrcátek, takže jsem nevěděl, že tam je," komentoval důvod své nehody.
Mezi Sainzem a Kvjatem to vřeNapjaté vztahy má i se svým týmovým kolegou Daniilem Kvjatem poté, co si v sobotu stěžoval na neférový přístup, když mu měl poskytnout aerodynamický stín na rovince.
"V každém závodě měníme pořadí výjezdu aut a všichni v týmu to vědí. Z mé strany to je jasné, takže pokud sebere odvahu, měl by za mnou přijít a říct mi to. Jenže se zdá, že raději ke mně promlouvá přes novináře. Z mé strany k tomu nemám co říct. Vím, že jsem se choval správně. V Baku by měl být za mnou, ale teď si nejsem jistý, jestli s ním chci spolupracovat po tom všem, co řekl. Nevím, jestli v kvalifikaci chceme spolupracovat," objasnil Kvjat.
Tým si před příštím závodem bude muset se svými jezdci promluvit, Toro Rosso však není jediné, které řeší potíže se svými soutěživými jezdci. Nutnost přehodnocení svého přístupu k nim po Velké ceně Kanady otevřeně připustila i Force India (více zde).
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.
Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.
Toto Wolff představil tříletý vývojový plán pro Kimiho Antonelliho, čímž potvrdil, že Mercedes s mladým Italem počítá dlouhodobě. Podle Wolffa je klíčové, aby Antonelli dostal čas na zrání a přípravu, než vstoupí do světa Formule 1.
Šéf Ferrari Fred Vasseur uvedl, že tým pravděpodobně přiveze na Velkou cenu Rakouska novinky pro monopost SF-25. Úpravy by měly pomoci zvýšit konkurenceschopnost na Red Bull Ringu.
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.
Toto Wolff uvedl, že Mercedes má stanovený časový plán pro podpis nové smlouvy s Georgem Russellem. Naznačuje tím, že tým chce mít o budoucnosti britského jezdce jasno co nejdříve.
Spekulace o budoucnosti šéfa Ferrari Frederica Vasseura sílí, ale podle Ralfa Schumachera za problémy týmu nestojí on. Bývalý pilot F1 naznačuje, že příčinu stagnace je třeba hledat jinde.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.