Sportovní ředitel Renaultu Cyril Abiteboul pořádně zchladil Red Bull, když uvedl, že s dalším větším vylepšením motoru přijdou až v roce 2018.
Rakouský tým od svého dodavatele očekával výkonnější verzi původně už v Kanadě, pak se však objevily na dynamometru potíže se spolehlivostí. Dokonce se ukázalo, že i ten výkonnostní přínos je sotva poloviční - měl se pohybovat kolem jedná až dvou desetin sekundy na kolo.
Renault pak uvedl, že s novou specifikací přijdou koncem července, zatímco Red Bull dále tvrdil, že vylepšení očekává už v Baku. "Že tam přijdeme s vylepšením, to prohlásil Red Bull. Vylepšení představujeme neustále, v každém závodě dosahujeme určitého drobného pokroku," říká Abiteboul.
"Minulý rok jsme vtvořili obrovská očekávání a přišli jsme s vylepšením, které mělo velký dopad. To ale nemůžeme opakovat každý rok. Teď je to o neustálých vylepšeních, jež způsobí celkový rozdíl, nejedná se však o žádné magické vylepšení. V každém závodě se motor stává spolehlivějším s tím, jak postupuje program na dynamometru," pokračuje šéf Renaultu.
Velkého nárůstu výkonnosti mezi závody se Red Bull tedy letos nedočká: "Upřímně, další velké vylepšení přijde až příští rok. To budeme mít kompletně nový koncept. Způsobí to rozdíl, ale jak už jsem řekl - v roce 2018!" opakuje Abiteboul.
Renault zaostává za výrobci Mercedes a Ferrari, jejich motory mohou v kvalifikaci navíc využívat zvláštní módy s extra výkonem. Těšit ho může pouze fakt, že není nejhorší - s velkou ztrátou za ním je čtvrtý výrobce - japonská Honda.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.