Co na současnou kritickou situaci a varování ze strany McLarenu i Fernanda Alonsa říká dodavatel motorů Honda?
Mezi Hondou a McLarenem to v posledních dnech přímo vře. Japonská automobilka nestihla připravit pro Kanadu balíček vylepšení pohonné jednotky a navíc měl včera Alonso opět problémy během prvního tréninku.
Respektovaný magazín Auto Bild dokonce napsal, že ukončení partnerství mezi Wokingem a Japonci je již hotovou věcí a že McLaren přejde na motory Mercedes.
Na tvrdou kritiku šéfa skupiny McLaren Zaka Browna nyní reaguje i sportovní ředitel Hondy Jusuke Hasegawa: "Je velmi smolné, že je nejsme schopni přesvědčit, že na to máme. Co se týče výsledků, tak je jasné, že se potřebujeme markantně zlepšit jak po výkonnostní stránce, tak i samotnou spolehlivost. Musíme pro to udělat vše a my to uděláme. Samozřejmě, že jsme spolu v kontaktu, dokonce jsme spolu mluvili dnes ráno a je jasné, že panuje velká frustrace na obou stranách. Jediné, co můžeme dělat, je pracovat na plné obrátky. Naše cíle se zatím nemění."
Představení balíčku vylepšení zatím nemá pevné datum: "Až budeme připravení, tak balíek představíme. Bohužel to nebude tady. V Japonsku se ale maximálně snažíme, aby to bylo co nejdříve," zakončil v Kanadě Hasegawa.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.