Max Verstappen ani dva týdny po závodním víkendu v Monaku není spokojený s tím, jakou strategii v jeho případě zvolil Red Bull.
Ve Velké ceně Monaka jezdil čtvrtý a dotíral na třetího Valtteriho Bottase, jeho týmový kolega byl až za ním. Rakouská stáj Maxe povolala k dřívější zastávce v boxech, zatímco Ricciardo vydržel na dráze o 6 kol déle a po výměně pneumatik se objevil před Verstappenem i pilotem Mercedesu.
Šéf týmu Christian Horner strategická rozhodnutí svého týmu obhajoval, podle něj bylo přirozené, že byl Verstappen naštvaný. Vše zametl pod koberec s tím, že jde o emoce po dojezdu do cíle a že mu vše po závodě vysvětlí.
Jenže včera v Montrealu Verstappen naznačil, že je kvůli tomu na tým stále naštvaný. Na otázku, jak moc je spokojený s vysvětlením, které mu Red Bull ohledně strategií poskytl, jen odsekl, že "o tom nechce moc mluvit."
"Samozřejmě, že s tím stále nejsem spokojený, ale abych byl upřímný, tak tu situaci už nezměníte. Po Velké ceně Monaka jsem na závodění fakt moc nemyslel, věnoval jsem se svým věcem. Užíval jsem si svůj čas s přáteli a s rodinou, a opět jsme tady: abychom se pokusili odvést lepší práci," komentuje Verstappen situaci v Red Bullu.
Podle něj z kokpitu nebylo jasné, která strategie je lepší, proto "se jen řídil instrukcemi" svého týmu. Věděl během závodu, že zůstane na trati déle je výhodnější? "Mně se to velmi obtížně posuzuje, protože nevím, co se kolem mě děje - nevím, kdo zastavuje. Abych byl upřímný, tak se jen držím pokynů. Řekl jsem si, že o tom už nebudu chtít dále přemýšlet. Je to už uzavřená věc," dodává Verstappen, jehož o víkendu čeká 47. velká cena kariéry.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.