Zakladatel týmu Jordan Grand Prix, ze kterého se po několika obchodních machinacích stala dnešní Force India, a současný expert stanice Channel 4 Eddie Jordan si myslí, že tovární stáj Mercedesu z F1 odejde. Toto Wolff ale tato tvrzení vyvrací.
Rok 2018 by měl být dle Jordona dobou, kdy Daimler z Formule 1 stáhne svou tovární stáj a zůstane již jen dodavatelem. EJ to řekl v rozhovoru pro německý Auto Bild, když byl tázán, zda Vettel přestoupí právě ke Stříbrným šípům.
"Ne, vše, co potřebuje, má u Ferrari. Navíc to vypadá, že Mercedes, se na konci roku 2018 stáhne," řekl Jordan, který se odkazuje na své rozhovory s nejvyššími představiteli Daimleru. Ty prý proběhly v Monaku. "Myslím si, že půjdou po titulu letos a příští rok, pak ale představenstvo ve Stuttgartu rozhodne a prodá stáj. Budou již jen dodávat motory," pokračoval Eddie Jordan.
"Já bych udělal to samé. Mercedes už dokázal vše a nyní to může být jen horší. Je pro ně lepší vrátit se k jejich klasickému F1 byznysu - a to vyvíjení technologicky vyspělých motorů. Pokud to Vettel vidí stejně, tak by nedávalo smysl, aby z Maranella odcházel," zakončil Ir.
Reakce ze strany stáje na sebe nenechala dlouho čekat a Wolff tyto konspirace vyvrací: "Monako je místo, kde se hodně paří a vypadá to, že někdo to malinko přehnal. Jeho vyjádření není nijak podložené, není to nic víc než podlá spekulace jednoho člověka. Mercedes má kontrakt s Formulí 1 až do konce roku 2020. Nyní navíc probíhají diskuze mezi námi a novými majiteli ohledně změn pro nový cyklus."
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.