I když loni ohlásil svůj odchod do důchodu, tak po svém návratu a šesti letošních závodech dostal Felipe Massa chuť ve Formuli 1 pokračovat i příští rok.
Letos zatím nasbíral 20 bodů a jasně předčí svého týmového kolegu Lance Strolla, jenž byl klasifikován pouze třikrát a zatím je bez bodu osmnáctý. Na otázku, zda je pro něj současná forma důvodem, proč v F1 pokračovat, brazilský pilot odpovídá: "Ano. Pokud by byla šance, že to tak zůstane nebo že to zůstane podle mě správné, pak zůstanu. Jinak ne. Totéž jsem říkal loni."
Massa si užívá jízdu s novou generací vozů, které jsou fyzicky náročnější na ovládání, a sám cítí, že podává dobré výkony: "Jsem uvolněnější, nejsem pod tlakem, snažím se to jen užívat. Totéž jsem dělal minulý rok, ale nevím, možná se věci změnily k lepšímu. To, jak se cítím a jak pracuji, je celkem uvolněné."
"Jsem si jistý, že můžu odvést dobrou práci. Cítím, že to jde dobře. Mám tohle auto rád, mnohem více vyhovuje mému jízdnímu stylu. Jsem s ním spokojený, s tím, jak jezdím, jak se cítím a s prací, kterou s týmem děláme. Nejdůležitější je pokusit se nepřicházet o body," pokračuje pro motorsport.com pilot Williamsu, jenž letos skóroval ve čtyřech ze šesti velkých cen.
A kdy se rozhodne, zda v F1 setrvá i příští rok? "Momentálně o ničem moc nepřemýšlím. Jen si užívám závod za závodem. Uvidíme, co se přihodí. Nemám ponětí o tom, co se stane," dodává Massa.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.