Další piloti ze zámořské série IndyCar se vyjadřují na konto Lewise Hamiltona, který zpochybňoval jejich úroveň.
Během monacké Grand Prix trojnásobný mistr světa vypustil do éteru svůj názor na piloty z IndyCar. Brit se podivoval, že nováček Alonso byl schopen zajet kvalifikaci na Starou cihelnu na pátém místě, což znamenalo start z druhé řady.
Kanadský pilot James Hinchcliffe řekl: "Je vtipné poslouchat moudra o našich pozicích od někoho, kdo závodí jen proti dalším třem vozům."
Vítěz posledního závodu v Detroitu, Graham Rahal, se na Britovo konto vyjádřil následovně: "Když jsem viděl Hamiltonův komentář - a vy mě dobře znáte - musel jsem se hodně sebezapřít, abych něco neřekl. Během jeho kariéry ve Formuli 1 to vždy byl boj mezi dvěma auty, někdy maximálně čtyřmi. To tady nemáme. Tečka."
"Ať si říká, co chce. Naše závody jsou skvělý motorsport. Nedokážu si představit, že bych do každého závodu nastupoval s vědomím, že mi stačí porazit týmového parťáka, abych vyhrál. To se tady nestává," pokrčoval Grahal.
"Podívejte se, kdybych posadil do Mercedesu Scotta Dixona na jeden den, tak pak bude mít takové závody, že by to ani nechtěl. To vám garantuji. Já třeba takto dobrý nejsem, ale Scott je," zakončil Rahal.
Letošní vítěz Idny 500 a bývalý pilot Formule 1 Takuma Sató se také přidal: "Jsem překvapený, že jezdec takového formátu tohle řekl. Je to trošku smutné. Měl by respektovat všechny piloty. Formule 1 je Formule 1. Víme, že je to vrchol. To samé je ale i Indy 500. Nemůžete nic hodnotit, když to tu neznáte a nevíte, jaká je tu konkurence."
"Alonso je jeden z nejlepších pilotů světa a stačilo mu deset dní trénování, aby zajel dobrou kvalifikaci. Je to skvělej jezdec. Hamiltona respektuji, ale jeho komentář ne," dodal Japonec.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.