Šéf Toro Rosso Franz Tost promluvil o svých pilotech a budoucích plánech týmu.
Carlos Sainz působí u týmu třetím rokem, zatímco Daniil Kvjat se k Toro Rosso vrátil minulý rok poté, co byl před závodem ve Španělsku nahrazen Maxem Verstappenem.
Carlos se netají tím, že by chtěl také k Red Bullu, dle svých slov už více udělat nemůže pro to, aby mateřský tým přesvědčil o svých kvalitách. Jenže tam mají oba piloti platné kontrakty i na příští rok.
Šéf týmu Tost se nyní vyjádřil, že by si chtěl ponechat jej i jeho současného ruského týmového kolegu: "Rozhodnutí je na Red Bullu, musíme si počkat. Ale pokud by pokračovali s námi, tak by to bylo fantastické. Kolem nás není moc týmu, které by byly lepší než my."
"Oni [Kvjat a Sainz] jsou stále mladí a my jim stále pomáháme s rozvojem. Mají 22 a 23 let. To není věk, kdy můžete říct, že patříte mezi staré jezdce. Uvidíme, jak se rozhodne Red Bull, ale kdyby u nás zůstali, tak si myslím, že by celý tým byl více než šťastný," pokračuje šéf Toro Rosso.
Pokud se některý z jeho jezdců uplatní u Red Bullu, pak je spokojený: "Tohle je jedním z cílů Toro Rosso, dát prostor mladým jezdcům Red Bullu. Tohle máme rád, a proto nás těší, když získají místo u Red Bullu, jelikož to znamená, že tým odvedl dobrou práci, že jsou připraveni odejít a vyhrávat závody. A tohle bychom rádi viděli."
Na své místo u Toro Rosso čeká další z talentovaných mladíků - Pierre Gasly. Podle Tosta ale rozhodnutí o případných změnách nepadne dříve než po skončení letní přestávky: "Jak už jsem řekl, záleží to na rozhodnutí Red Bullu. To ale padne někdy v září nebo v říjnu."
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.