Polský pilot si zítra ve Valencii vyzkouší starší monopost Renaultu.
Robert Kubica seděl ve voze Formule 1 naposledy v únoru roku 2011, a to při testech na okruhu Ricardo Tormo ve španělské Valencii, tento okruh je pojmenován po valencijském rodákovi a motocyklistovi, který dokázal v letech 1979 a 1989 získat mistrovský titul v kubatuře do 50 ccm.
A do této destinace na pobřeží zvaném Costa del Azahar se Kubica společně s testovacím pilotem Renaultu Sergejem Sirotkinem vrátí, a to hned zítra, kdy tam oba piloti budou jezdit v předváděcím voze Renaultu, v přelakovaném Lotusu E20 z roku 2012.
Robert Kubica zanechal závodění na nejvyšší úrovni po svém zranění při rallye v Andoře. V minulém roce byl ale dvaatřicetiletý závodník spojován s prototypy a vypadalo to, že bude jezdit vytrvalostní závody WEC, před závodem na Silverstone ale Robert změnil plány. V poslední době Kubica zkoušel monopost Formule E, Formule 3 či LMP2 Dallaru, ale trvalé angažmá zatím nikde nemá.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.