Dvojnásobný mistr světa se nachází v ne úplně dobré situaci. Je ve skvělé formě, ale jezdí za poslední tým současného bodování Poháru konstruktérů. Alonso svých rozhodnutí ale nelituje.
Alonso před třemi lety opustil Maranello, aby se přidal k Wokingu, který tenkrát znovu zahájil spolupráci s automobilkou Honda. Ta stáji dodává pohonné jednotky. Bohužel ani ve třetí sezóně není Honda schopna připravit spolehlivý a výkonný motor. Letos je situace dokonce tak zoufalá, že McLaren je bez jediného bodu na posledním místě v Poháru konstruktérů. Ferrari naopak vede.
"Změnil jsem tým, protože jsem v srdci cítil, že je to tak správně. Před 18 lety jsem s tátou cestoval v karavanu po Itálii a jezdili jsme motokáry. Mohl jsem skončit na kase v supermarketu u nás v Oviedu. Dneska si jezdím do Ameriky a lidé mě poznávají na každém rohu," řekl Španěl pro britský Daily Mail.
"Nesouhlasím s názory typu: je to škoda, Alonso měl udělat tohle a támhleto. Skončil jsem 97 krát na pódiu a mám 2 tituly, takže to asi dělám dobře," dodal Alonso.
Po výborném výkonu ve Staré cihelně se šéf Andretti snažil Alonsa zlanařit, aby si vyzkoušel Indy na plný úvazek. Alonsovo srdce ale bije pro F1 a třetí titul je prioritou.
"Mojí prioritou je Formule 1, chci vyhrát třetí titul. Mou vedlejší prioritou je užívat si Indy 500 a budu v tom pokračovat. Jsem spokojený, jediná věc, která mě štve, je, že nemohu bojovat na čele. To je vlastně to jediné, co pilot chce a je to dost frustrující," zakončil Alonso.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.