Dvojnásobný mistr světa se nachází v ne úplně dobré situaci. Je ve skvělé formě, ale jezdí za poslední tým současného bodování Poháru konstruktérů. Alonso svých rozhodnutí ale nelituje.
Alonso před třemi lety opustil Maranello, aby se přidal k Wokingu, který tenkrát znovu zahájil spolupráci s automobilkou Honda. Ta stáji dodává pohonné jednotky. Bohužel ani ve třetí sezóně není Honda schopna připravit spolehlivý a výkonný motor. Letos je situace dokonce tak zoufalá, že McLaren je bez jediného bodu na posledním místě v Poháru konstruktérů. Ferrari naopak vede.
"Změnil jsem tým, protože jsem v srdci cítil, že je to tak správně. Před 18 lety jsem s tátou cestoval v karavanu po Itálii a jezdili jsme motokáry. Mohl jsem skončit na kase v supermarketu u nás v Oviedu. Dneska si jezdím do Ameriky a lidé mě poznávají na každém rohu," řekl Španěl pro britský Daily Mail.
"Nesouhlasím s názory typu: je to škoda, Alonso měl udělat tohle a támhleto. Skončil jsem 97 krát na pódiu a mám 2 tituly, takže to asi dělám dobře," dodal Alonso.
Po výborném výkonu ve Staré cihelně se šéf Andretti snažil Alonsa zlanařit, aby si vyzkoušel Indy na plný úvazek. Alonsovo srdce ale bije pro F1 a třetí titul je prioritou.
"Mojí prioritou je Formule 1, chci vyhrát třetí titul. Mou vedlejší prioritou je užívat si Indy 500 a budu v tom pokračovat. Jsem spokojený, jediná věc, která mě štve, je, že nemohu bojovat na čele. To je vlastně to jediné, co pilot chce a je to dost frustrující," zakončil Alonso.
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.