Nico Hülkenberg je jasnou jedničkou v tovární stáji Renault. Tento zkušený pilot a vítěz 24h Le Mans je dle ambasadora stáje Alaina Prosta klíčovým mužem pro další vývoj.
Čtyřnásobný mistr světa a ambasador stáje francouzské automobilky Alain Prost vidí devětadvacetiletého Hülkenberga jako zásadní stavební bod pro budoucnost stáje.
"Nico je velmi důležitý, je přesně tím, koho Renault potřeboval. Je velmi charismatický a navíc je i velmi zkušený pilot, který může svými postřehy velmi nápomocný," řekl Prost pro agenturu SID.
"Chceme se rychle zlepšovat, ale musíme být také opatrní. Formuli 1 znám dobře a vím, že si nikdy nemůžete dávat nesplnitelné cíle," dodal rodák z městečka Lorette.
Se svou pozicí je spokojený i německý pilot, který si v paddocku vydobyl přezdívku Hulk, a to díky své rychle měnící se náladě.
"Je to pro mě velmi důležitá fáze mé kariéry. Věřím tomuto projektu a chci s nimi pracovat a vyhrávat šampionáty. Myslím si, že je to reálné - a to i přes to, že v motorsportu není nikdy nic jisté. Máme k tomu ale dobré predispozice i finanční zázemí," řekl Hulk.
Nico je tedy jasným mužem pro další roky, otázkou nyní je, co bude s Palmerem. Již v Monaku se spekulovalo, že pokud by teď o víkendu Palmer způsobil nějaké faux pas, tak poletí.
Mluvilo se o návratu Fernanda Alonsa. Ve hře byl loni i Carlos Sainz, tomu ale angažmá u Francouzů zatrhl Red Bull. Letos je ale více než jasné, že Carlos bude hladový po zajímavějším kokpitu, než je béčko Red Bullu.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.