Nico Hülkenberg je jasnou jedničkou v tovární stáji Renault. Tento zkušený pilot a vítěz 24h Le Mans je dle ambasadora stáje Alaina Prosta klíčovým mužem pro další vývoj.
Čtyřnásobný mistr světa a ambasador stáje francouzské automobilky Alain Prost vidí devětadvacetiletého Hülkenberga jako zásadní stavební bod pro budoucnost stáje.
"Nico je velmi důležitý, je přesně tím, koho Renault potřeboval. Je velmi charismatický a navíc je i velmi zkušený pilot, který může svými postřehy velmi nápomocný," řekl Prost pro agenturu SID.
"Chceme se rychle zlepšovat, ale musíme být také opatrní. Formuli 1 znám dobře a vím, že si nikdy nemůžete dávat nesplnitelné cíle," dodal rodák z městečka Lorette.
Se svou pozicí je spokojený i německý pilot, který si v paddocku vydobyl přezdívku Hulk, a to díky své rychle měnící se náladě.
"Je to pro mě velmi důležitá fáze mé kariéry. Věřím tomuto projektu a chci s nimi pracovat a vyhrávat šampionáty. Myslím si, že je to reálné - a to i přes to, že v motorsportu není nikdy nic jisté. Máme k tomu ale dobré predispozice i finanční zázemí," řekl Hulk.
Nico je tedy jasným mužem pro další roky, otázkou nyní je, co bude s Palmerem. Již v Monaku se spekulovalo, že pokud by teď o víkendu Palmer způsobil nějaké faux pas, tak poletí.
Mluvilo se o návratu Fernanda Alonsa. Ve hře byl loni i Carlos Sainz, tomu ale angažmá u Francouzů zatrhl Red Bull. Letos je ale více než jasné, že Carlos bude hladový po zajímavějším kokpitu, než je béčko Red Bullu.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.