Budoucnost partnerství mezi Hondou a McLarenem je nejasná. Partnerství mezi Alonsem a McLarenem je dle Borwna ale jiná. Američan věří, že s nimi Španěl zůstane.
Loni to na velké přestupy nevypadalo, ale odchod Nika Rosberga vyvolal slušný kolotoč, letos to vypadá o trochu zajímavěji, jelikož končí smlouvy hned celé řadě pilotů. Bottas má s Mercedesem pouze roční kontrakt, o odchodu Kimiho se spekulovalo již loni a navíc smlouvy vyprší i Vettelovi a Alonsovi.
Scénář, kdy Seb a Valtteri zůstanou u svých stávajících týmů je reálný a současné indície tomu napovídají. Dá se tak předpokládat, že případná řetězová reakce přestupů začne u Icemana s Alonsem.
Většina fanoušků bere odchod Alonsa z Wokingu za hotovou věc. Opačný názor má ale výkonný ředitel Technologické skupiny McLarenu Zak Brown.
“Víme, že to bude dlouhé a velmi bolestivé, stejně jako tomu bylo doposud. Trocha naděje svitla ve Španělsku a ani čtvrteční tréninky tady v Monaku nebyly špatné. Věřím, že s námi zůstane, pokud i nadále budeme schopni zlepšovat naší formu. Navíc se mu prostředí našeho týmu opravdu líbí,” okomentoval situaci Brown.
Přestože se nyní o víkendu jede prestižní Monako, tak celá řada fanoušků je mnohem více napjatá kvůli účasti Fernanda Alonsa v závodě Indy 500. Brown věří, že Indy by mohla Alonsovi po psychické stránce velmi pomoct.
“Cítí se teď šťastně a myslím si, že se to projeví i tady. Samozřejmě pořád tvrdě pracujeme, abychom byli v každém dalším závodě o krůček vpřed, to je přesně to, co on chce. Dokud se nám bude dařit zlepšovat, tak s námi bude mít trpělivost,” dodal Brown.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.