V letošní sezóně se začínají objevovat prapodivné trendy, které se cyklicky opakují. Máme tu nespolehlivost McLarenu, respektive Hondy. Tajení formy ze strany Mercedesu a velmi časté bouračky Lance Strolla.
Lance Stroll to má v současné době velmi těžké. Často se stává terčem kritiky kvůli svému rodinnému pozadí a faktu, že má - bez okolků řečeno - koupenou sedačku.
Veřejnosti by tento fakt úplně nevadil. V nelidsky drahém motorsportu je to přeci běžné. Problémem je, že Stroll není ve velmi slušném voze, se kterým navíc mohl naživo trénovat během loňska, schopen zajíždět solidní výsledky. Ano, bavíme se tu o 18letém klučinovi, na druhou stranu Verstappen v jeho věku takové potíže nezažíval. A podobně starý skoro zelenáč Ocon jezdí na Force Indii báječně.
Krom nepřesvědčivých časů tu jsou navíc karamboly. Začalo to dokonce ještě před závodem v Melbourne. Stroll totiž dokázal svůj Williams dostat mimo trať hned dvakrát během prvního týdne testování v Barceloně.
Pak tu byl Bahrajn, zbytečné hodiny v Rusku a v současné době má Lance na kontě nula bodíků a pokud zavítáte do našeho výsledkového servisu, tak zjistíte, že v prvních třech závodech syn kanadského miliardáře ani nedojel.
Tento víkend navíc na jezdce čeká zrádné Monako, které bude pro mladé piloty těžkou zkouškou. První dva tréninky nabídly hned několik divokých momentů. Ocon si koly škrt o svodidla, Verstappen měl také párkrát namále. No, a Stroll to nakonec poslal do bariéry před kasínem, díky čemuž byl trénink na pár minutu přerušen.
"Když v Monaku neškrtnete svodidla, tak nejedete na limitu. Alespoň vím, že jsem jel tvrdě. Teď přesně vím, jak se zachovat v sobotu. Ve třetím tréninku se do toho dostanu," komentuje situaci Stroll.
"S dneškem jsem jinak spokojený, až na tu malou nehodu na konci. Musím si vše ještě projít, abych věděl, kde se zlepšit. Zatáčka číslo osm a pak ta poslední. To jsou mé slabiny," pokračuje Stroll.
"Fakt mě to štve, jelikož i když hraju na PlayStationu, tak jsou to ty stejná místa, kde to nemohu trefit. Teď je ale třeba připravit se na sobotu. Potřebuju trošku zlepšit časy a poladit projetí některých částí," zakončuje Kanaďan.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.