Na konci letošní sezóny hned několika velkým jménům současné F1 končí smlouvy, je tak otázkou, zda nastane divoké přestupové rošambo, nebo se žádné zásadní změny dít nebudou.
Z velkých jmen končí letos smlouvy Räikkönenovi, Bottasovi, Vettelovi i Alonsovi. U prvních třech zmíněných by k žádné změně dojít nemuselo, jelikož všichni jezdí za špičkové stáje. Otazník je ale u Alonsa, který je v současné době u nekonkurenceschopného McLarenu.
Fámů v současné době koluje celá řada. Hodně se mluví o spojení Alonso-Renault či Alonso-Mercedes, což je ale spíše zbožné přání fanoušků, kteří by rádi viděli dvojici Alonso-Hamilton zase spolu.
Mercedes se k tomuto kroku moc nemá, ale představitelé stáje vždy ve svých prohlášení říkají bondovské nikdy neříkej nikdy.
"Rozhodně není na našem seznamu přání. Jsme naprosto spokojeni s dvojicí Hamilton-Bottas. Ale jak můj parťák Toto Wolff říká: nikdy neříkej nikdy," okomentoval situaci nevýkonný ředitel Mercedesu Niki Lauda.
"Řekl bych, že Bottas jezdí stejně dobře jako Rosberg. Možná o něco lépe než Räikkönen. Je to jednoduché, zbytek jezdců se prostě nechytá. Dnes spolu bojuje o titul trojnásobný a čtyřnásobný mistr světa ve dvou týmech - Mercedesu a Ferrari. Náš sport už ani nemůže mít lepší reklamu," pokračoval Lauda.
V minulosti se objevovaly spekulace ohledně přestupu Sebastiana Vettela ke Stříbrným šípům, ty jsou ale s největší pravděpodobností pasé vzhledem k tomu, jakou má Ferrari formu.
"Proč by Vettel odcházel od Ferrari, když vyhrává? Je to jezdec Ferrari, jeho srdce bije pro Ferrari. A nějaké peníze si tam taky vydělá," zakončil Lauda.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.