Na konci letošní sezóny hned několika velkým jménům současné F1 končí smlouvy, je tak otázkou, zda nastane divoké přestupové rošambo, nebo se žádné zásadní změny dít nebudou.
Z velkých jmen končí letos smlouvy Räikkönenovi, Bottasovi, Vettelovi i Alonsovi. U prvních třech zmíněných by k žádné změně dojít nemuselo, jelikož všichni jezdí za špičkové stáje. Otazník je ale u Alonsa, který je v současné době u nekonkurenceschopného McLarenu.
Fámů v současné době koluje celá řada. Hodně se mluví o spojení Alonso-Renault či Alonso-Mercedes, což je ale spíše zbožné přání fanoušků, kteří by rádi viděli dvojici Alonso-Hamilton zase spolu.
Mercedes se k tomuto kroku moc nemá, ale představitelé stáje vždy ve svých prohlášení říkají bondovské nikdy neříkej nikdy.
"Rozhodně není na našem seznamu přání. Jsme naprosto spokojeni s dvojicí Hamilton-Bottas. Ale jak můj parťák Toto Wolff říká: nikdy neříkej nikdy," okomentoval situaci nevýkonný ředitel Mercedesu Niki Lauda.
"Řekl bych, že Bottas jezdí stejně dobře jako Rosberg. Možná o něco lépe než Räikkönen. Je to jednoduché, zbytek jezdců se prostě nechytá. Dnes spolu bojuje o titul trojnásobný a čtyřnásobný mistr světa ve dvou týmech - Mercedesu a Ferrari. Náš sport už ani nemůže mít lepší reklamu," pokračoval Lauda.
V minulosti se objevovaly spekulace ohledně přestupu Sebastiana Vettela ke Stříbrným šípům, ty jsou ale s největší pravděpodobností pasé vzhledem k tomu, jakou má Ferrari formu.
"Proč by Vettel odcházel od Ferrari, když vyhrává? Je to jezdec Ferrari, jeho srdce bije pro Ferrari. A nějaké peníze si tam taky vydělá," zakončil Lauda.
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.