Přestože byla v Barceloně možnost využít nejtvrdší směs, tak žádný z pilotů po ní pro samotný závod nesáhl. Nastává tak otázka, zda je vůbec potřebná.
Při pátečním večerním brífingu před VC Španělska se debatovalo o současných směsích Pirelli. Jezdci se shodují, že nejtvrdší (oranžová) směs je až příliš tvrdá a přijde jim zbytečná.
"Většina pilotů se shoduje, že jsme o jednu úroveň tvrdší, než by bylo třeba. Nesmíme ale zapomenout, že vozy se budou ještě vyvíjet, takže nesmíme dělat ukvapená rozhodnutí," okomentoval situaci Isola.
"Nyní stále pracujeme na směsi a samotné konstrukci. Na to máme čas do září, respektive prosince. Konstrukce je ale teď primárním cílem, jelikož na to není již tolik času," dodal šéf Pirelli.
"Závěry budeme dělat až ke konci sezóny, kdy budeme mít data z okruhů jako Spa, Suzuka či Sepang," zakončil Isola.
A jaké jsou cíle pro příští rok? "Pro příští sezónu chceme, aby středně-měkká směs byla o něco rychlejší, podobná měkké. Současná tvrdá je už moc velký skok, budeme si tak muset pohrát se spektrem tvrdosti."
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.