Po loňské sezóně to vypadalo, že stáj rakouského nápojového gigantu bude patřit s Mercedesem na špici. To se ale nepotvrdilo a Red Bull na Stříbrné šípy a Ferrari začátkem sezóny hodně ztrácel.
Nyní to ale vypadá, že se situace zlepšuje. Šampionát se přesunul do Evropy a týmy představují nová vylepšení. Dle mnohých by právě Red Bull mohl díky svému balíčku nejvíce získat. Dokonce se hovořilo o tak masivních změnách, že tu byly spekulace ohledně přejmenování vozu na RB14.
Máme zatím za sebou 3 hodiny volných jízd a je vidět že vozy Červeného býka si polepšují. Na nejrychlejší Mercedesy měly ztrátu šest desetin, na Ferrari pak jen tři desetinky.
"Myslím si, že je to o něco lepší, ale i nadále musíme tvrdě pracovat a získat ještě větší rychlost. Udělali jsme krok vpřed a jsme zase o něco blíže Ferrari, ale stejně je na tom i Mercedes, který přivezl taky velmi slušný balík. Jsou tak pořád před námi. Je vždycky dobrá zpráva, když se vše vyvíjí správným směrem, což se dnes potvrdilo. Navíc se zlepšila i přilnavost, což je super," okomentoval formu Red Bullu Verstappen.
Ricciardo se též přidává a hodnotí situaci pozitivně: "Udělali jsme nějaký progres. Věděli jsme, že se nedostaneme před Mercedes. Teď musíme ještě vyšperkovat, to co již máme. Cítím tam ještě pár desetinek. Chceme pořád více a více, ale zatím vše jde dle našich předpokladů."
"Středně-měkká směs nebyla nic moc, ale na měkké se nám jelo dobře. Dostáváme se tam, cítíme, jak to jde dopředu a musíme jen ladit a ladit. Když se podíváme na Ferrari, tak nejsme až tak daleko, ale i tak to ještě není ideální. Budeme muset ještě vytáhnout nějaké eso z rukávu, pokud s nimi chceme bojovat v kvalifikaci," dodal Australan.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.