Ricciardo se v rozhovoru pro Motorsport rozpovídal o stájovém kolegovi a došlo i na budoucnost tohoto australského pilota.
Říká se, že Verstappen a Ricciardo jsou nejlepší dvojicí současného startovního pole. Nejen, že se jedná o dva skvělé piloty, ale jsou navíc i dobrými kamarády, takže v týmu nevládne dusno, jako tomu bylo například loni u Mercedsu.
I tak byl Daniel vcelku otevřený a byl schopen bez větších problémů definovat stinné stránky jeho devatenáctiletého týmového kolegy.
"Jeho silná stránka je odhodlání. Je zřejmé, že nemá problém jezdit na hraně a to je samozřejmě dobře. Co se týče jeho slabin, tak to bude věk. Nemyslím tím ale věk v rámci sportu. On má najezděno, ale spíše se jedná o jeho životní postoje. Měl by více pracovat s informacemi od starších lidí. Například loni, když dělal ty své kousky při brzdění. Celá řada zkušenějších pilotů řekla, že to není dobře. Max se na to tvářil tak, že přesně ví, co dělá. Je samozřejmě dobře, že dokáže být nezávislý, ale někdy to může být i na škodu," odpověděl na otázku ohledně slabých/silných stránek Maxe Verstappena jeho týmový kolega Ricciardo.
O Red Bullu v současné době kolují zvěsti, že v Barceloně představí úplně nový monopost RB14 a prý by tak stáj rakouského gigantu mohla ještě zamíchat pořadím v boji o titul. Dle Ricciarda právě druhá půlka sezóny bude zásadní a ukáže, zda bude Red Bull bojovat letos nebo v příštím roce o titul.
"Je třeba počkat na konec roku. Pokud budeme mít silnou druhou půlku sezóny, tak bychom mohli být hodně silní v příštím roce. To rozhodne o tom, zda budeme mít v další sezóně nejlepší vůz. Doufejme, že se nám to během následujících 18 měsících povede zúročit."
Na otázku, zda si myslí, že by čas šel proti němu, Ricciardo odpověděl: "Ne, asi až mi bude 30, tak se tím možná začnu zabývat a budu trochu pod tlakem. Teď je mi ale 27 a jsem stále mladý. Teď budu u Red Bullu ještě nějakých 18 měsíců, tak snad to rozjedeme. Pak se uvidí. Až budu třicátník, tak budu více koukat po těch nejlepších příležitostech. To ale neznamená, že vše nechci hned. Tím vším je pro mě titul."
Ricciardo byl dříve spojován se sedačkou u Ferrari. Pro Australana by to ale nebyl splněný sen, jde mu hlavně o konkurenceschopné auto. "Když budu upřímný, tak po tom nějak netoužím. Všichni mluví o Ferrari a jeho historii. Já byl taky fanda, když jsem byl ještě děcko. Když se řekne Formule 1, tak si každý představí Ferrari. Má to asi své kouzlo, ale já nehraji na city - hlavně teď, když jsem stále bez titulu. Raději mě bude zajímat tým, který má dobrou šanci na výhru než tým s tradicí. Je to ale vše daleká budoucnost. Teď jen musím doufat, že tím ideálním týmem bude Red Bull a že to letos nebo příští rok vyjde."
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.