Po nehodě Julese Bianchiho v Japonsku roku 2014 se hodně mluvilo o uzavřených kokpitech či dalších ochranných systémech hlavy. Loni jezdci intenzivně testovali systém Halo, který ale dle strategické skupiny nebude budoucností. Od příštího roku by totiž auta měla používat klasický ochranný štít.
Halo se testovalo de facto celou loňskou sezónu. Poprvé ho vyzkoušel Kimi ještě během předsezónních testů v Barceloně. Co se týče ochranných štítů, tak ty zatím nikdo moc netestoval a týmy se začínají ozývat.
“Před pár dny jsme od FIA dostali náčrtky. Tlačíme, abychom si mohly štíty vyzkoušet již v Monze, abychom něco měli ještě před Singapurem. Budeme se snažit, abychom byli připraveni již v Itálii,” řekl Eric Boullier z McLarenu během víkendu v Rusku.
Názory se na téma dalších ochranných prvků hlavy dosti rozcházejí. Alonso ale s touto myšlenkou souhlasí: “Myslím si, že my všichni jezdci jsme rádi za to, že můžeme mít lépe chráněnou hlavu. Je dobře, že jsme k tomuto závěru došli. Nemáme zatím moc informací ohledně tohoto nového řešení.”
"Dostali jsme jen nákresy, takže je ještě třeba zjistit, jestli štít poskytne dostatečnou ochranu - alespoň takovou, jakou nabízel systém Halo. My si nevybíráme to, co nám dají na auta. Je ale jasné, že vždy budeme pro maximální možnou ochranu hlavy,” dodal Alonso.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.