Nový technický ředitel Williamsu se rozpovídal o formě týmu před Velkou cenou Ruska. Lowe věří, že jeho stáj v pobřežní Soči zajede dobré výkony.
Massa má na svém kontě zatím dvě 6. místa (Austrálie a Bahrajn) a jasně tedy ukazuje, že nějakou formu tradiční britská stáj letos má. V Poháru konstruktérů je tým sice opět za Force Indií, ale je třeba vzít v potaz, že mladík Lance Stroll zatím nedokončil ani jednu z prvních tří velkých cen.
Massa se ale drží v první linii za piloty současné "velké trojky" a dle technického ředitele Paddy Lowea, který se ke stáji Franka Williamse vrátil po dvou dekádách u McLarenu a čtyřleté štaci u Mercedesu, by měl tým zajet slušný závod.
"V Bahrajnu nás auto přesvědčilo, že má nějaký výkon, takže očekáváme silný závod z naší strany. Fanouškovská základna Formule 1 v Rusku roste a my se těšíme, až o víkendu všem předvedeme velkou show," okomentoval situaci Paddy Lowe.
"Povrch je tu velmi hladký, asi se jedná vůbec o nejhladší okruh z celého kalendáře a bude to pro jezdce změna. Možná bude těžké dostat pneumatiky na požadovanou teplotu během kvalifikace a degradace tu bude extrémně nízká. To už tu předvedl Rosberg před dvěma lety, kdy zastavil v prvním kole a dojel na té samé sadě celý závod," dodal Lowe.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.