Nový technický ředitel Williamsu se rozpovídal o formě týmu před Velkou cenou Ruska. Lowe věří, že jeho stáj v pobřežní Soči zajede dobré výkony.
Massa má na svém kontě zatím dvě 6. místa (Austrálie a Bahrajn) a jasně tedy ukazuje, že nějakou formu tradiční britská stáj letos má. V Poháru konstruktérů je tým sice opět za Force Indií, ale je třeba vzít v potaz, že mladík Lance Stroll zatím nedokončil ani jednu z prvních tří velkých cen.
Massa se ale drží v první linii za piloty současné "velké trojky" a dle technického ředitele Paddy Lowea, který se ke stáji Franka Williamse vrátil po dvou dekádách u McLarenu a čtyřleté štaci u Mercedesu, by měl tým zajet slušný závod.
"V Bahrajnu nás auto přesvědčilo, že má nějaký výkon, takže očekáváme silný závod z naší strany. Fanouškovská základna Formule 1 v Rusku roste a my se těšíme, až o víkendu všem předvedeme velkou show," okomentoval situaci Paddy Lowe.
"Povrch je tu velmi hladký, asi se jedná vůbec o nejhladší okruh z celého kalendáře a bude to pro jezdce změna. Možná bude těžké dostat pneumatiky na požadovanou teplotu během kvalifikace a degradace tu bude extrémně nízká. To už tu předvedl Rosberg před dvěma lety, kdy zastavil v prvním kole a dojel na té samé sadě celý závod," dodal Lowe.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.
James Vowles předvedl nečekaný a působivý krok, který ukázal lidskou stránku formule 1 a získal respekt fanoušků i odborníků. Otázka, zda by totéž udělal i Toto Wolff, odhaluje rozdíly ve stylu vedení a připomíná, že v motorsportu jde nejen o techniku, ale i o lidský přístup.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari zatím nenaplnil očekávání o návratu na vrchol. Po nevydařené Velké ceně Španělska, kterou sám označil za svou nejhorší, britský šampion přiznal frustraci a dál hledá cestu, jak se s novým autem i týmem sžít.
Max Verstappen se blíží k zásadnímu bodu své kariéry, podle zákulisních informací se po Velké ceně Rakouska uzavře jeho výstupní klauzule. Pokud Red Bull zůstane v nejlepší čtyřce Poháru konstruktérů, trojnásobný mistr světa zůstane v týmu i pro sezonu 2026.
Nico Rosberg po Velké ceně Španělska prohlásil, že Lewis Hamilton se ve Ferrari nachází v opravdu těžké situaci, která zdaleka neodpovídá jeho očekáváním.
Felipe Drugovich je připraven vzdát se startu v Le Mans, aby mohl případně zaskočit za Lance Strolla při domácí Velké ceně Kanady. Brazilský rezervní jezdec Aston Martinu tím dává jasně najevo, že Formule 1 má pro něj absolutní prioritu.
Max Verstappen nezvládl vypjatý závěr Velké ceny Španělska 2025, která pro něj skončila penalizací a propadem na desáté místo.
Juan Pablo Montoya kritizoval napjatou spolupráci mezi Lewisem Hamiltonem a jeho inženýrem Riccardem Adamim a vyzval britského jezdce, aby se „naštval“ a vyžádal si změnu.
Zak Brown označil double McLarenu v Barceloně za odměnu díky tvrdé práci celého týmu a důkaz potenciálu letošního vozu. Podle něj McLaren tímto výsledkem potvrdil, že je letos seriózním kandidátem na titul.
Velká cena Španělska 2025 skončila pro Maxe Verstappena zklamáním, když po incidentu s Russellem a penalizaci skončil až desátý. Po závodě odletěl soukromým tryskáčem a přistál na letišti v Praze.
Přestože McLaren slavil vítězství, průběh závodu rozhodně nebyl bezstarostný. Napětí v garáži výrazně stouplo ve chvíli, kdy začala být zřejmá Verstappenova strategie tří zastávek. V táboře papájových se v tu chvíli rozhodně nedýchalo klidně.
Mistr světa Max Verstappen se během Velké ceny Španělska dostal do sporu kvůli kolizi s Georgem Russellem, kterou nejprve bagatelizoval. Později však na sociálních sítích přiznal, že „to se nemělo stát“, což ukazuje jeho schopnost uznat chybu.