Daniel Ricciardo je zmatený zrychlením Red Bullu mezi závody v Číně a v Bahrajnu, podle něj žádné větší novinky na vůz nenasadili. Čím si to tedy vysvětluje?
Zatímco v Austráliii ztrácel rakouský tým na špičku 1,58 %, v Číně 1,34 %, tak v Bahrajnu to už bylo jen 0,91 %. Ricciardo dosáhl 4. nejrychlejšího času a na Ferrari Sebastiana Vettela před sebou mu scházely necelé tři desetiny sekundy.
"Jezdíme s celkem vysokým přítlakem na voze, protože cítíme, že momentálně to je naše slabina. Nevolíme toho tedy na křídlech méně. Snažíme se, aby auto mělo co nejvyšší přilnavost, takže je to těžké," uvádí Ricciardo k tomu, jak Red Bull nastavuje svá auta.
Zlepšení v Bahrajnu si nedokáže moc vysvětlit: "Nechápu to. Inženýři možná ano nebo to pochopí. Je to povzbuzující, že máme rychlost. Kdybychom tomu ale rozuměli, tak bychom toho ale našli ještě více," pokračuje Australan.
"Cítím, že k tomu času z Bahrajnu jsme přišli zdarma, protože jsme z naší strany zatím neudělali nic fundamentálního. Jsme o něco blíže, a když na auto nasadíme nějaké nové díly, tak víme, že na tom budeme určitě lépe a že nás to posune blíže," věří Ricciardo.
Red Bull očekává velké zlepšení v Barceloně, pro kterou připravuje téměř nové auto. A po vylepšení pohonné jednotky Renault v Kanadě věří, že bude moci bojovat s Ferrari i s Mercedesem o vítězství v závodech.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.