Daniel Ricciardo je zmatený zrychlením Red Bullu mezi závody v Číně a v Bahrajnu, podle něj žádné větší novinky na vůz nenasadili. Čím si to tedy vysvětluje?
Zatímco v Austráliii ztrácel rakouský tým na špičku 1,58 %, v Číně 1,34 %, tak v Bahrajnu to už bylo jen 0,91 %. Ricciardo dosáhl 4. nejrychlejšího času a na Ferrari Sebastiana Vettela před sebou mu scházely necelé tři desetiny sekundy.
"Jezdíme s celkem vysokým přítlakem na voze, protože cítíme, že momentálně to je naše slabina. Nevolíme toho tedy na křídlech méně. Snažíme se, aby auto mělo co nejvyšší přilnavost, takže je to těžké," uvádí Ricciardo k tomu, jak Red Bull nastavuje svá auta.
Zlepšení v Bahrajnu si nedokáže moc vysvětlit: "Nechápu to. Inženýři možná ano nebo to pochopí. Je to povzbuzující, že máme rychlost. Kdybychom tomu ale rozuměli, tak bychom toho ale našli ještě více," pokračuje Australan.
"Cítím, že k tomu času z Bahrajnu jsme přišli zdarma, protože jsme z naší strany zatím neudělali nic fundamentálního. Jsme o něco blíže, a když na auto nasadíme nějaké nové díly, tak víme, že na tom budeme určitě lépe a že nás to posune blíže," věří Ricciardo.
Red Bull očekává velké zlepšení v Barceloně, pro kterou připravuje téměř nové auto. A po vylepšení pohonné jednotky Renault v Kanadě věří, že bude moci bojovat s Ferrari i s Mercedesem o vítězství v závodech.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.