Force India nepatří mezi stáje s největším rozpočtem, ale svými výkony překvapila již loni, kdy v Poháru konstruktérů porazila Williams, a skončila tak celkově na 4. místě.
Letos jsou růžové vozy opět ve formě. V posledních 13 velkých cenách vždy oba piloti této stáje skončili na bodech. Letos má navíc Force Indie v kokpitu relativního nováčka - Estebana Ocona. Ten zatím zajel ve všech třech GP solidní 10. místa.
Peréz je na tom o něco lépe a zatím na svém kontě má 14 bodů. V Číně byl mexický pilot 9. a v Austrálii a Bahrajnu skončil vždy na 7. pozici. Navíc je třeba říci, že v nedělním závodě na Sachíru startoval z P18.
A právě Peréz je výsledky docela překvapen, jelikož Force India prý na další týmy ze středu pole dle dat ze simulátoru ztrácí.
"Myslím si, že naše výsledky jsou lepší, než na jaké máme v současné době auto a výkon. Daří se nám ale využívat příležitostí a těžíme z chyb ostatních. Nemyslím si, že bychom třeba teď o víkendu měli zrovna dobrou rychlost," okomentoval situaci Peréz.
"Jsem si jistý, že když se podíváme na výsledky ze simulátoru, tak rozhodně nebudeme patřit na 4. či 5. místo v týmové soutěži. Máme ale pořád spoustu prostoru pro zlepšování a snad nás balíček v Barceloně zase o něco posune. Myslím si, že týmy jako Williams, Renault či Toro Rosso jsou na tom lépe, ale my jsme prostě některé situace zvládli lépe. Tři závody v řadě na bodech, to je prostě skvělé," dodal Checo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.