Loni Kimi jezdil na velmi podobné úrovni jako jeho stájový kolega Vettel. V letošní sezóně se zatím ale nemůže chytit, přestože má papírově velmi silné auto, které již dokázalo zvítězit ve dvou GP.
Máme za sebou první tři závody a ve všech zatím čtyřnásobný mistr světa a současný lídr šampionátu Vettel Icemana porazil - a to jak v kvalifikaci, tak v samotném nedělním závodě.
Dle Räikkönena je to již jen o detailech, které se jim ale zatím nedařilo doladit. Navíc málo odjetých kilometrů v Číně situaci moc nepomohlo. První dva tréninky v Šanghaji de facto nikdo nejezdil, jelikož nebyla zajištěna doprava do nemocnice. Vrtulník by totiž kvůli smogu nemohl přistát.
"Abych byl upřímný, už to trvá moc dlouho. Víte, mělo by to klapat hned od začátku, ale očividně se nám to nepodaří. Je tu spousta důvodů, třeba to, že se v Číně nejezdilo během prvního dne, je jeden z nich. Když řešíte problémy, tak chcete na trati strávit co možná nejvíce času," okomentoval situaci mistr světa z roku 2007.
I tak je ale Kimi s vývojem zatím spokojen. V porovnání s loňskem to musí pro Ferrari být pohádka. "S autem jsem teď docela spokojený. Cítím, že děláme ty absolutně správné věci. V neděli jsem cítil, že je velmi dobré, ale podělal jsem první kolo, čímž jsem nás dostal do obtížné pozice."
"Už jsou to jen detaily. Když se na to podíváme z širší perspektivy, tak jsme tam, kde chceme být. Teď už jen jemně doladit několik věcí. Nemyslím si, že jde o velké věci, ale rozhodně nás stály dost. Trvá to příliš dlouho, ale nemám si na koho stěžovat, je to má práce," pokračoval Fin.
"Celkově jsme s věcmi podstatně spokojenější, jen já nemůžu být moc spokojený s výsledky ani tento víkend. Je to součást širší perspektivy - když se na ní podíváte, tak je zklamáním," zakončil finský pilot.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.