Loni Kimi jezdil na velmi podobné úrovni jako jeho stájový kolega Vettel. V letošní sezóně se zatím ale nemůže chytit, přestože má papírově velmi silné auto, které již dokázalo zvítězit ve dvou GP.
Máme za sebou první tři závody a ve všech zatím čtyřnásobný mistr světa a současný lídr šampionátu Vettel Icemana porazil - a to jak v kvalifikaci, tak v samotném nedělním závodě.
Dle Räikkönena je to již jen o detailech, které se jim ale zatím nedařilo doladit. Navíc málo odjetých kilometrů v Číně situaci moc nepomohlo. První dva tréninky v Šanghaji de facto nikdo nejezdil, jelikož nebyla zajištěna doprava do nemocnice. Vrtulník by totiž kvůli smogu nemohl přistát.
"Abych byl upřímný, už to trvá moc dlouho. Víte, mělo by to klapat hned od začátku, ale očividně se nám to nepodaří. Je tu spousta důvodů, třeba to, že se v Číně nejezdilo během prvního dne, je jeden z nich. Když řešíte problémy, tak chcete na trati strávit co možná nejvíce času," okomentoval situaci mistr světa z roku 2007.
I tak je ale Kimi s vývojem zatím spokojen. V porovnání s loňskem to musí pro Ferrari být pohádka. "S autem jsem teď docela spokojený. Cítím, že děláme ty absolutně správné věci. V neděli jsem cítil, že je velmi dobré, ale podělal jsem první kolo, čímž jsem nás dostal do obtížné pozice."
"Už jsou to jen detaily. Když se na to podíváme z širší perspektivy, tak jsme tam, kde chceme být. Teď už jen jemně doladit několik věcí. Nemyslím si, že jde o velké věci, ale rozhodně nás stály dost. Trvá to příliš dlouho, ale nemám si na koho stěžovat, je to má práce," pokračoval Fin.
"Celkově jsme s věcmi podstatně spokojenější, jen já nemůžu být moc spokojený s výsledky ani tento víkend. Je to součást širší perspektivy - když se na ní podíváte, tak je zklamáním," zakončil finský pilot.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.