Monopost RB13 ze současného pole vyčnívá čistějším designem bez pokročilejších aerodynamických vychytávek. Jde to rozdílný přístup a zatím moc ovoce nepřinesl. Rakušany trápí hlavně nízký přítlak. I tak ale této filozofii nadále věří.
"Myslím si, že naše filozofie je trošku rozdílná od toho, co ukázali naši soupeři. Stále ale věříme v její potenciál," odpověděl Horner na otázku ohledně současné formy Red Bullu.
"Zatím jsme nedokázali z auta vymáčknout maximum, jak ale budeme nadále vyvíjet, tak bychom se k našemu potenciálu měli dostat," pokračoval šéf stáje.
"Ferrari i Mercedes ukázaly silná auta. Klobou dolů. Stále ale věřím, že se během sezónu zapojíme do boje o nejvyšší příčky," dodal Horner.
Problémem Red Bullu je v první řadě motor od Renaultu, ten prozatím nemůže konkurovat ani italskému hřebci, ani Stříbrným šípům. První zásadní balíček by měl přijít před GP Kanady. Horner pak věří, výrazného zlepšení dosáhne stáj rakouského nápojového gigantu až v druhé polovině sezóny.
"Věřím, že to bude někdy v polovině sezóny. Doufejme, že v druhé části roku budeme již konkurenceschopní. Náš cíl je posouvat se krůček po krůčku. Na nějaké tabulky a pořadí zatím nehledíme
Je to hlavně o tom, jak zmenšit rozestup a za jak dlouho toho budeme schopno dosáhnout. Je naprosto jasné, že Lewis a Vettel jsou na tom nejlépe. My se k nim chceme samozřejmě přidat co nejdříve," zakončil Horner.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.
Britský jezdec Haasu Oliver Bearman dostal penalizaci 10 míst na startu za incident při vjezdu do boxů během červené vlajky v závěru třetího tréninku. Ve vysoké rychlosti havaroval právě ve chvíli, kdy byl trénink přerušen.
Oliver Bearman čelí hrozbě přísné penalizace kvůli incidentu v pitlane během třetího tréninku v Silverstonu. Nešťastný moment tak může výrazně ovlivnit jeho domácí závodní víkend.
George Russell a Kimi Antonelli zaujali novou chladicí vestou, kterou používá na startovním roštu k udržení svěžesti. Mercedes tím ukazuje, že hledá výhody i mimo samotný monopost v reakci na extrémní podmínky moderní F1.
Charles Leclerc byl nejrychlejší v závěrečném tréninku před Velkou cenou Británie. Na Silverstonu budou o pole position rozhodovat doslova drobné rozdíly, které dávají Ferrari, McLarenu i Red Bullu reálnou šanci na první místo na startu.
Charles Leclerc je po pátečních trénincích na Silverstonu spokojený s tempem Ferrari, ale stále hledá ideální nastavení pro kvalifikaci. Tým zaostává za McLarenem a čeká ho výzva zvládnout nejisté počasí, které by mohlo ovlivnit závodní víkend.
Lewis Hamilton byl po pátečních trénincích v Silverstonu optimistický, když dokázal držet krok s Ferrari. Po složité první polovině sezony věří, že právě domácí Grand Prix může znamenat obrat k lepšímu.
Lando Norris a Oscar Piastri dominují sezoně 2025 a McLaren jim podle Zaka Browna umožní svobodně závodit. Věří, že jejich vzájemný vztah tím neutrpí.
Carlos Sainz z Williamsu dostal varování od FIA po incidentu během druhého tréninku na Velké ceně Velké Británie ve Silverstonu. Komisaři vyhodnotili jeho chování jako potenciálně nebezpečné, ale bez vážnějších následků.