Fernando Alonso i přes viditelné zklamání z letošních výkonů Hondy popírá domněnky, že to uprostřed sezóny u McLarenu zabalí.
Jeho smlouva s McLarenem - Hondou vyprší na konci roku 2017 a je odhodlaný ji dodržet. No otázku, zda je možné, že by z týmu uprostřed sezóny odešel, jak před časem naznačil Mark Webber, odpovídá: "Ne, tohle rozhodně není pravda."
"Z vnějšku to je normální, piloti hovoří. Také čtu komentáře mnoha lidí. Když je ve Španělsku rozhovor s jedním bývalým jezdcem či motorkářem, tak vždy padne dotaz na Alonsa, jak těžká je to situace. Všichni jsou mi velmi blízko a jako bych byl v depresi. Není to tak," vysvětluje Alonso.
Ani letošní sezónu, kdy se Hondě opět nedaří a on nemá šanci na úspěch, nepovažuje za ztrátu svého času: "Jsem raději tady než v supermarketu v mém domovském městě. Jsem v F1, podávám své nejlepší výkony. Jsem připraven lépe než kdykoliv dříve a myslím, že funguji na své nejlepší úrovni."
"Víte, že tým teď není moc konkurenceschopný. Zároveň si myslím, že teď ode mě očekává extra práci a extra výsledky, jako tomu bylo v Austrálii. Podle předpovědí a simulací jsme měli být desátí, a přitom jsme jezdili na desátém místě. V Číně dle předpovědi máme být poslední, snad bude Alonso na bodech," dodává pilot McLarenu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.