Fernando Alonso i přes viditelné zklamání z letošních výkonů Hondy popírá domněnky, že to uprostřed sezóny u McLarenu zabalí.
Jeho smlouva s McLarenem - Hondou vyprší na konci roku 2017 a je odhodlaný ji dodržet. No otázku, zda je možné, že by z týmu uprostřed sezóny odešel, jak před časem naznačil Mark Webber, odpovídá: "Ne, tohle rozhodně není pravda."
"Z vnějšku to je normální, piloti hovoří. Také čtu komentáře mnoha lidí. Když je ve Španělsku rozhovor s jedním bývalým jezdcem či motorkářem, tak vždy padne dotaz na Alonsa, jak těžká je to situace. Všichni jsou mi velmi blízko a jako bych byl v depresi. Není to tak," vysvětluje Alonso.
Ani letošní sezónu, kdy se Hondě opět nedaří a on nemá šanci na úspěch, nepovažuje za ztrátu svého času: "Jsem raději tady než v supermarketu v mém domovském městě. Jsem v F1, podávám své nejlepší výkony. Jsem připraven lépe než kdykoliv dříve a myslím, že funguji na své nejlepší úrovni."
"Víte, že tým teď není moc konkurenceschopný. Zároveň si myslím, že teď ode mě očekává extra práci a extra výsledky, jako tomu bylo v Austrálii. Podle předpovědí a simulací jsme měli být desátí, a přitom jsme jezdili na desátém místě. V Číně dle předpovědi máme být poslední, snad bude Alonso na bodech," dodává pilot McLarenu.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.