Ferrari bylo nejrychlejším týmem již při předsezónních testech v katalánské Barceloně. Svou formu si stáj z Maranella stále udržela a na Vettela pilotujícího černého hřebce v Melbourne nestačil ani jeden z pilotů Mercedesu.
Loni Ferrari nedokázalo uzmout ani jedno vítězství ve velké ceně. Jedinými piloty, kteří dokázali krom Mercedesu vyhrát nějakou GP, byli Max Verstappen (Španělsko) a Daniel Ricciardo (Malajsie). Zbylých 19 vítězství si rozdělil Rosberg (9) s Hamiltonem (10).
Letos je ale vše jinak a první vavřín si odvezl z Albert Parku Sebastian Vettel a prý to nebyl jen tak nějaký náhoďák. Dle Vettela je to teprve začát
"Nebyl to jen náhodný zázrak, ale vrchol ledovce. Je to pro nás obrovský úspěch, hlavně když vezmeme v potaz naši loňskou sezónu. Byla to tvrdá lekce a museli jsme se poučit. Rozhodně to jedním vyhraným závodem nekončí, je to teprve začátek, je to skvělý pocit. Máme spoustu motivace i díky fanouškům, naší prací je teď pokračovat v podobném rytmu," okomentoval úspěch italské stáje čtyřnásobný mistr světa.
Na otázku, zda bude letos dominovat, Vettel odpověděl: "Je brzo na nějaké závěry, je teprve konec března. Teď je to vlastně úplně jedno. Dokázali jsme vyhrát závod, a to je pro nás velká úleva. Poslední měsíce byly hodně tvrdé, jelikož jsme se soustředili jen a pouze na naši práci.
Snažili jsme se postavit dobré auto. To se zatím daří, řídí se mi skvěle, takže doufám, že to tak bude i nadále. Nejdůležitější ale je rychlost a ta je dobrá, a proto jsme schopni jezdit na čele," zakončil německý pilot."
Streamovací platforma F1 TV, která pokrývá všechny závodní víkendy Formule 1, přichází týden před první Velkou cenou s významnou novinkou. Fanoušci budou mít nyní možnost předplatit F1 TV Premium, které nabízí zcela nové funkce a vylepšení pro ještě lepší zážitek ze sledování závodů.
Jody Egginton, dlouholetý technický ředitel Racing Bulls, odchází z Formule 1. Po téměř 30 letech v motorsportu, během nichž významně přispěl k technologickému rozvoji týmu, se nyní zaměří na inovace mimo samotnou F1. Tento krok znamená konec jeho působení v šampionátu, ale zůstává součástí širší rodiny Red Bullu.
Red Bull dal jasně najevo svou důvěru v Liama Lawsona, když mu poskytl příležitost v jeho první kompletní sezóně ve Formuli 1. Mladý Novozélanďan, který již při svých dosavadních startech prokázal talent a odhodlání, má před sebou velkou šanci potvrdit očekávání a ukázat, že je cennou investicí pro budoucnost týmu. Fanoušci věří, že Lawson dokáže naplno využít svou příležitost a stát se stabilním členem startovního pole.
V posledních týdnech se stále častěji spekuluje o možné obnovení používání motorů V10 ve Formuli 1. Tento návrat k ikonické technologii by mohl přinést zásadní změny ve výkonu a zvuku aut, což by jistě vzbudilo velký zájem mezi fanoušky i týmy.
Alain Prost, čtyřnásobný mistr světa Formule 1, čelí nenávistným zprávám na sociálních sítích kvůli své rivalitě s Ayrtonem Sennou, která ho pronásleduje i po více než 30 letech. Tato minulost se stala nevyhnutelnou součástí jeho života. Prezident FIA Mohamed Ben Sulayem vyjádřil podporu Prostovi a pokračuje v boji proti urážkám v online prostředí.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.