Ferrari bylo nejrychlejším týmem již při předsezónních testech v katalánské Barceloně. Svou formu si stáj z Maranella stále udržela a na Vettela pilotujícího černého hřebce v Melbourne nestačil ani jeden z pilotů Mercedesu.
Loni Ferrari nedokázalo uzmout ani jedno vítězství ve velké ceně. Jedinými piloty, kteří dokázali krom Mercedesu vyhrát nějakou GP, byli Max Verstappen (Španělsko) a Daniel Ricciardo (Malajsie). Zbylých 19 vítězství si rozdělil Rosberg (9) s Hamiltonem (10).
Letos je ale vše jinak a první vavřín si odvezl z Albert Parku Sebastian Vettel a prý to nebyl jen tak nějaký náhoďák. Dle Vettela je to teprve začát
"Nebyl to jen náhodný zázrak, ale vrchol ledovce. Je to pro nás obrovský úspěch, hlavně když vezmeme v potaz naši loňskou sezónu. Byla to tvrdá lekce a museli jsme se poučit. Rozhodně to jedním vyhraným závodem nekončí, je to teprve začátek, je to skvělý pocit. Máme spoustu motivace i díky fanouškům, naší prací je teď pokračovat v podobném rytmu," okomentoval úspěch italské stáje čtyřnásobný mistr světa.
Na otázku, zda bude letos dominovat, Vettel odpověděl: "Je brzo na nějaké závěry, je teprve konec března. Teď je to vlastně úplně jedno. Dokázali jsme vyhrát závod, a to je pro nás velká úleva. Poslední měsíce byly hodně tvrdé, jelikož jsme se soustředili jen a pouze na naši práci.
Snažili jsme se postavit dobré auto. To se zatím daří, řídí se mi skvěle, takže doufám, že to tak bude i nadále. Nejdůležitější ale je rychlost a ta je dobrá, a proto jsme schopni jezdit na čele," zakončil německý pilot."
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.