Romain Grosjean vkládá velké naděje v nové posily, které americký tým získal během zimy a které mají zabránit tomu, aby se opakovaly loňské problémy.
Haas začal svou první sezónu v F1 výborně, když Grosjean zabodoval v třech ze čtyř úvodních velkých cen (6. v Austrálii, 5. v Bahrajnu a 8. v Rusku). Ve zbytku sezóny pak skončil v první desítce už jen dvakrát, jelikož se jeho tým trápil s analýzou dat a nápravou problémů s nastavením během závodních víkendů.
Na otázku, zda to u Haasu řešili, francouzský pilot pro motorosport.com odpovídá: "Zaměřujeme se na to, snad se nám to všechno podaří. Mám v týmu více lidí, více inženýrů, více poznání. Když to jde dobře, tak to je jednoduché nastavit auto, ale když ne, pak máme více zdrojů, abychom pracovali tvrději. Během zimy se k nám přidali někteří opravdu chytří lidé a my do nich opravdu vkládáme velké naděje."
Haas se loni začal brzy věnovat monopostu pro rok 2017, což bylo také jedním z důvodů, proč se postupně propadal. I když ostatní očekávali, že se ve druhé sezóně bude trápit více, tak Grosjean věří, že tomu bude opačně.
"Proto tady máme Geneho [Haase, majitele], jelikož rozumí závodění, miluje ho a ví, že první rok bývá skvělý, ale ten druhý je výzvou. Trvá to, než dosáhnete na vítězství, takže se vždy musíte dívat o krok dále dopředu. A s [šéfem týmu] Güntherem Steinerem tomu opravdu dobře rozumíme.
Kdykoliv bylo auto v aerodynamickém tunelu a kvůli lidem, které jsme začínali zaměstnávat, jsem věděl, že druhý rok bude vypadat lépe. Celý proces byl v podstatě proveden velmi chytře, takže první rok neměl být skvělý a ve druhém následovat propad," dodává Grosjean.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.