Red Bull dle svého odborného poradce Helmuta Marka věří, že od Velké ceny Rakouska bude moci vyhrávat. Vylepšení přiveze již do Číny, bude ale čekat na to, až jeho motorový partner dodá později výkonnější pohonnou jednotku.
O svém voze RB13, který se proti konkurenci vyznačuje vyšším sklonem i jednoduchostí a nižším množstvím propracovaných dodatečných dílů, vůbec nepochybuje: "Základní koncept vozu je správný. Věříme, že známe oblast, na které s šasi musíme pracovat."
Vylepšení by měli zaznamenat již tento víkend v Číně, kam přivezou nové díly, blíže se na špičku ale dotáhnou až s lepším motorem. "Ale v příštích závodech dojde na další velký vývoj šasi." Mercedes sice udává v kvalifikaci tempo, ale "v závodě má jasně nejrychlejší auto Ferrari."
K otázce nového motoru Marko pro Salzburger Nachrichten dodává: "Velké vylepšení Renaultu je plánováno až pro Kanadu. Budeme mít ale verzi, která je o něco lehčí a může se s ní jezdit v módu vyššího výkonu po delší dobu. To nás naplňuje optimismem, že bychom se od Rakouska mohli dostat do vedení."
A hodně čeká i od Verstappen: "Může udělat rozdíl." Ke konci Velké ceny se dokázal dotáhnout na Kimiho Räikkönena s Ferrari. "Bylo to naprogramováno tak, že plný výkon pohonné jednotky měl mít až v posledních několika kolech." K útoku ale kvůli problému s brzdami nedošlo.
Spokojený je i se směrem, který F1 nabrala po velké změně pravidel: "Ubírá se správnou cestou, což se zdá potvrzují i naše prodeje vstupenek, které jsou jasně vyšší než minulý rok." Předloni do Rakouska zavítalo 120 tisíc diváků, loni jich přišlo jen 85 tisíc. Letos by to tedy mělo být opět lepší.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.