Sauber potvrdil, že přemýšlí o ukončení spolupráce s Ferrari a přechodu na pohonné jednotky Honda či Mercedes.
Švýcarský tým je dlouho spojován s možným přechodem na motory Hondy, která stále zásobuje pouze McLaren. Protože jejich problémy ale přetrvávají, tak se spekuluje o tom, že se ve Wokingu vrátit Mercedesům, a Sauber by se tak stal hlavním týmem japonského výrobce.
Příchod Pascala Wehrleina ale otevřel také možnost částečně dotovaných dodávek od Stříbrných šípů, tak jak to německá stáj učinila například loni v případě svého dalšího talentu - Estebana Ocona, jenž závodil za Manor. Konečné rozhodnutí budou muset v Hinwilu učinit dle Přílohy 9 sportovních pravidel do 6. května.
"Můžu vám říct, že jsme s nimi diskutovali. Pokud jde ale o naši motorovou situaci, tak jsme otevření," potvrzuje pro Autosport jednání s konkurenčními motoráři šéfka Sauberu Moniša Kaltenbornová.
"Myslí, že máme pár možností. Víme, že se musíme brzdy rozhodnout. Víme to, a čím dříve budeme mít jasno, tím to je samozřejmě lepší pro vývoj," pokračuje.
Na otázku, zda kromě Hondy opravdu přemýšlejí i o Mercedesu, šéfka Sauberu odpovídá: "Je to také možnost. Jak jsem řekla, máme jich několik, a jednoduše ještě nejsme rozhodnutí." Spekulace o změně motoru v průběhu sezóny jednoznačně popřela.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.