Sergio Pérez sice ve Velké ceně Austrálie 2017 dojel na 7. místě a výkonnost vozu Force India VMJ10 jej potěšila, přesto přiznává, že se před ně letos dostali nejen Williams, ale i Haas a Toro Rosso. Loni přitom skončili čtvrtí hned za Mercedesem, Red Bullem a Ferrari.
Mexickému pilotovi se po startu z 10. pozice podařilo předjet obě Tora Rossa a profitovat z odstoupení Romaina Grosjeana s Haasem, přesto dojel na sedmém místě se ztrátou jednoho kola na lídry. Navíc věří, že jezdil na hranici možností svého vozu.
"Jako tým jsme víkend perfektně zvládli, to mě velmi těší. Williams je momentálně příliš daleko před námi. Toro Rosso je rychlejší než my, Haas je také rychlejší, takže porazit je na trati, porazit je ve strategii, tak s tím může být tým velmi spokojený," uznává Pérez.
"Myslím si, že Melbourne je okruhem, kde pilot může udělat rozdíl. Je velmi hrbolatá, úzká a obtížná. Jakmile se proto dostaneme na normálnější okruhy, tak se budeme trápit ještě více. Opravdu potřebujeme co nejdříve vylepšení," vyzývá svou Force Indii.
Věří, že během roku dosáhnou slušného pokroku a posunou se výše: "Musíme na autě tvrdě pracovat. Jak jsme viděli v minulosti, Force India obvykle nemá ty nejlepší starty do sezóny. Myslím si, že tohle je zřejmě ten nejlepší začátek za poslední čtyři roky. Je to celkem povzbuzující. Stále zbývá ujít velký kus cesty, víme však, že momentálně nejsme tam, kde jsme [v Melbourne] skončili."
Jaké jsou slabiny letošního monopostu VJM10? "Oproti testování jsme auto zlepšili, ale myslím, že slabiny tam jsou pořád. Záď. Opravdu nedokážeme vůz vyvážit, musíme jezdit s velkou nedotáčivostí. To je tedy to, co potřebujeme vyřešit."
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.
George Russell potvrdil, že prodloužení smlouvy s Mercedesem pro rok 2026 je jen otázkou času. Po týdnech spekulací tak naznačil, že jeho budoucnost u týmu je prakticky jistá.
Alex Albon se dopustil technického omylu ohledně F1 vozu, na což ho veřejně upozornil šéf týmu James Vowles. Ten situaci pojal s nadsázkou, ale připomněl důležitost přesného porozumění vozu i u zkušených jezdců.