Sergio Pérez sice ve Velké ceně Austrálie 2017 dojel na 7. místě a výkonnost vozu Force India VMJ10 jej potěšila, přesto přiznává, že se před ně letos dostali nejen Williams, ale i Haas a Toro Rosso. Loni přitom skončili čtvrtí hned za Mercedesem, Red Bullem a Ferrari.
Mexickému pilotovi se po startu z 10. pozice podařilo předjet obě Tora Rossa a profitovat z odstoupení Romaina Grosjeana s Haasem, přesto dojel na sedmém místě se ztrátou jednoho kola na lídry. Navíc věří, že jezdil na hranici možností svého vozu.
"Jako tým jsme víkend perfektně zvládli, to mě velmi těší. Williams je momentálně příliš daleko před námi. Toro Rosso je rychlejší než my, Haas je také rychlejší, takže porazit je na trati, porazit je ve strategii, tak s tím může být tým velmi spokojený," uznává Pérez.
"Myslím si, že Melbourne je okruhem, kde pilot může udělat rozdíl. Je velmi hrbolatá, úzká a obtížná. Jakmile se proto dostaneme na normálnější okruhy, tak se budeme trápit ještě více. Opravdu potřebujeme co nejdříve vylepšení," vyzývá svou Force Indii.
Věří, že během roku dosáhnou slušného pokroku a posunou se výše: "Musíme na autě tvrdě pracovat. Jak jsme viděli v minulosti, Force India obvykle nemá ty nejlepší starty do sezóny. Myslím si, že tohle je zřejmě ten nejlepší začátek za poslední čtyři roky. Je to celkem povzbuzující. Stále zbývá ujít velký kus cesty, víme však, že momentálně nejsme tam, kde jsme [v Melbourne] skončili."
Jaké jsou slabiny letošního monopostu VJM10? "Oproti testování jsme auto zlepšili, ale myslím, že slabiny tam jsou pořád. Záď. Opravdu nedokážeme vůz vyvážit, musíme jezdit s velkou nedotáčivostí. To je tedy to, co potřebujeme vyřešit."
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.