Felipe Massa se nemyslí, že by jeho bývalý týmový kolega z Ferrari - Fernando Alonso, během letošní sezóny opustil nekonkurenceschopný McLaren, jenž se trápí se slabým a nespolehlivým motorem Hondy.
Někteří v průběhu prvního letošního závodu spekulovali, že Alonsovi brzy dojde trpělivost a kvůli nedostatečné konkurenceschopnosti McLarenu - Hondy tým předčasně opustí ještě před koncem sezóny. Podle španělských bulvárních médií by mohl ještě letos vystřídat Jolyona Palmera u Renaultu.
Honda od předsezónních testů řeší velké potíže a stala se předmětem kritiky mnoha fanoušků i samotného Alonsa, který po vedení požadoval ráznou reakci. "Jsme pod obrovským tlakem ze strany týmu a jezdců," připustil s Austrálii její sportovní ředitel Jusuke Hasegawa.
Massa, jenž Alonsa dobře zná z jejich dřívějšího společného působení u Ferrari, si však nemyslí, že Fernando McLaren opustí v průběhu sezóny: "První věcí, kterou je podle mě třeba pochopit, je to, že má smlouvu," upozorňuje v rozhovoru pro brazilskou televizi.
"Pokud teď odejde, zasekne se až do příští roku - a kvůli čemu? Nesmíme zároveň zapomenout na to, že má obrovský kontrakt. Takže tam zůstane a dodrží jej, ačkoliv je pravdou, že stát se může cokoliv," uznává brazilský pilot Williamsu, který nevyloučil to, že v F1 zůstane závodit i příští rok, přestože loni ohlásil odchod.
"Pokud ale myslí na přestup do konkurenceschopného týmu, pak ne tento rok. Skončil v jeho polovině? To si nemyslím. Ale jak už jsem řekl, nic není nemožné," dodává Massa.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.