Red Bull popírá, že by změna ve výkladu pravidel ohledně zavěšení měla dopad na jejich výkonnost. A nemyslí si, že by na ty nejrychlejší týmy měli příliš velkou ztrátu - díky rychlému vývoji se na ně chtějí rychle dotáhnout.
Ztráta nového vozu Adriana Neweyho v Melbourne byla po silných řečech v předsezónním období o zapojení se do boje o titul s Mercedesem překvapením - v kvalifikaci se pohybovala kolem 1,3 sekundy na kolo.
Někteří ze ztráty výkonnosti rakouské stáje podezřívají to, že se po dodatečném výkladu pravidel na podnět Ferrari vzdala svého kontroverzního systému zavěšení, které se vzrůstající rychlostí měnil své parametry tak, aby vůz s neobvykle vysokým sklonem snižoval svůj odpor. K podobnému kroku přistoupil i Mercedes, byť jeho systém fungoval odlišně.
To je vzhledem k využívání pohonné jednotky Renault klíčové, protože ta za Mercedesem v oblasti výkonu stále ztrácí. Oborný poradce Red Bullu Helmut Marko tato podezření však smetl ze stolu slovy: "Nepoužili jsme ho z váhových důvodů." V Austrálii kvůli tomu museli volit méně přítlaku, aby se na rovinkách vyrovnali Mercedesu či Ferrari.
Šéf týmu Christian Horner na otázku, zda Red Bull doplatil na úpravu pravidel, protože měl předtím pokročilejší systém zavěšení, odpovídá: "Nemyslím si to. Systém zavěšení, který byl zakázaný, jsme chtěli vyvíjet v zimě. A upřímně, i kdybychom měli možnost ho využít, tak by si místo v autě kvůli své hmotnosti nezasloužil. Jezdíme v podstatě s tím, s čím jsme jezdili v předchozích sezónách."
Se závodní rychlostí jejich nového vozu RB13 byl spokojený: "Chceme dělat rychlé pokroky. Naše auto je očividně třetí, ale v dalších dvou závodech plánujeme ztrátu snížit. V Melbourne udělalo nejsilnější dojem Ferrari a zřejmě tam měli nejsilnější auto. Ale docela upřímně si nemyslím, že by Mercedes byl zas o tolik před námi. Podle mě potřebujeme zrychlit o půl sekundy na kolo."
Max Verstappen si suverénně zajistil pole position pro Velkou cenu USA, když porazil Landa Norrise. Oscar Piastri tentokrát nestačil ani na top 3.
Max Verstappen ovládl chaotický sprint před Velkou cenou USA 2025. Oba jezdci McLarenu přitom skončili hned v první zatáčce po úvodní kolizi.
Nico Hülkenberg překvapil výborným výkonem a zajistil si nejlepší startovní pozici sezóny ve Sprintu během víkendu Velké ceny USA.
Fernando Alonso si v kvalifikaci na okruhu Circuit of the Americas připsal jedno ze svých nejlepších letošních umístění. Přestože jej čeká náročný závodní víkend, zůstává odhodlaný a motivovaný bojovat.
Andrea Stella po sprintové kvalifikaci v Austinu naznačuje, že McLaren skrývá určité trumfy, které by mohly použít v následujícím závodě.
Zatímco McLaren drží pod pokličkou detaily ohledně „důsledků“, které čekají Landa Norrise, Martin Brundle poskytl svůj pohled na možné scénáře.
Laurent Mekies přiznal, že tým udělal chybu ve strategii výjezdů na trať a zdůraznil, že Yuki Tsunoda si zaslouží omluvu.
Lewis Hamilton působil zklamaně poté, co sprintová kvalifikace na Velkou cenu USA znovu odhalila přetrvávající potíže týmu Ferrari.
Sprintová kvalifikace v Austinu nabídla dramatické momenty na čele startovního roštu. Max Verstappen předvedl silný výkon, který přinesl napínavý souboj s piloty McLarenu.
V prvním tréninku v Austinu ukázal Lando Norris svou rychlost, když překonal Nich Hülkenberga a Oscara Piastriho. Charles Leclerc v technických problémech.
Lewis Hamilton reaguje na spekulace o možném přesunu Christiana Hornera do Ferrari.
Charles Leclerc prožívá s Ferrari další náročnou sezonu a kolem jeho budoucnosti v týmu začaly narůstat spekulace. Před víkendem ve Spojených státech podal vyjádření.