Red Bull popírá, že by změna ve výkladu pravidel ohledně zavěšení měla dopad na jejich výkonnost. A nemyslí si, že by na ty nejrychlejší týmy měli příliš velkou ztrátu - díky rychlému vývoji se na ně chtějí rychle dotáhnout.
Ztráta nového vozu Adriana Neweyho v Melbourne byla po silných řečech v předsezónním období o zapojení se do boje o titul s Mercedesem překvapením - v kvalifikaci se pohybovala kolem 1,3 sekundy na kolo.
Někteří ze ztráty výkonnosti rakouské stáje podezřívají to, že se po dodatečném výkladu pravidel na podnět Ferrari vzdala svého kontroverzního systému zavěšení, které se vzrůstající rychlostí měnil své parametry tak, aby vůz s neobvykle vysokým sklonem snižoval svůj odpor. K podobnému kroku přistoupil i Mercedes, byť jeho systém fungoval odlišně.
To je vzhledem k využívání pohonné jednotky Renault klíčové, protože ta za Mercedesem v oblasti výkonu stále ztrácí. Oborný poradce Red Bullu Helmut Marko tato podezření však smetl ze stolu slovy: "Nepoužili jsme ho z váhových důvodů." V Austrálii kvůli tomu museli volit méně přítlaku, aby se na rovinkách vyrovnali Mercedesu či Ferrari.
Šéf týmu Christian Horner na otázku, zda Red Bull doplatil na úpravu pravidel, protože měl předtím pokročilejší systém zavěšení, odpovídá: "Nemyslím si to. Systém zavěšení, který byl zakázaný, jsme chtěli vyvíjet v zimě. A upřímně, i kdybychom měli možnost ho využít, tak by si místo v autě kvůli své hmotnosti nezasloužil. Jezdíme v podstatě s tím, s čím jsme jezdili v předchozích sezónách."
Se závodní rychlostí jejich nového vozu RB13 byl spokojený: "Chceme dělat rychlé pokroky. Naše auto je očividně třetí, ale v dalších dvou závodech plánujeme ztrátu snížit. V Melbourne udělalo nejsilnější dojem Ferrari a zřejmě tam měli nejsilnější auto. Ale docela upřímně si nemyslím, že by Mercedes byl zas o tolik před námi. Podle mě potřebujeme zrychlit o půl sekundy na kolo."
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.