Nejdříve neoficiální rekord trati přepsal Vettel během třetího tréninku, v kvalifikaci laťku ještě o něco posunul Lewis Hamilton s časem 1:22,188. A přestože je to oproti loňsku posun pouze o zhruba 1,6 vteřiny, tak přetížení v zatáčkách je dle jezdců enormní.
Šéf motorsportové divize Pirelli předpovídal, že jezdci budou v zatáčkách zažívat přetížení okolo 4 - 5 G. Dle pilotů se ale blíží k hranici 8 G, což pomalu ale jistě začíná připomínat přetížení letadel v závodech Red Bull Air Race, ty mají jako maximum povolené přetížení 12 G, ve kterém mohou piloti dle pravidel setrvat pouhých 0,5 vteřiny. "Běžně" piloti lítají v přetížení 10 G.
"Řízení aut je naprosto brutální, v některých zatáčkách nejsme daleko od přetížení 8 G . Je to tedy docela zábava," okomentoval situaci Grosjean. "Je to ale náročné pro tělo i samotné auto. Nechtěl bych v některých místech netrefit brzdný bod. Ta rychlost v zatáčkách je oproti minulosti šílená. Musíte být opravdu precizní," dodal Francouz jezdící za americký Haas.
Přestože byl Hamilton ohledně nových aut zpočátku skeptický, tak reálný zážitek je dle trojnásobného mistra světa neuvěřitelný. "Je to neskutečné. Je to vůbec to nejlepší, co jsem tady kdy zažil. Přilnavost je skvělá, aerodynamika je naprosto rozdílná. Jezdec může mnohem více tlačit v zatáčkách. Dříve tu auto jen tak klouzalo kvůli nízké přilnavosti gum, teď je to úplně jiný zážitek," sdělil médiím Lewis Hamilton.
Felipe Massa naopak není s rychlostí vozů úplně spokojen. Čekal, že se časy zrychlí o předpovídané 3 vteřiny oproti loňsku. "Opravdu jsem čekal, že budeme rychlejší o ty tři vteřiny. Nevím, možná je ta trať prostě pomalá. Auta jsou ale mnohem zábavnější, připomínají monoposty z roku 2008, které měly vysoký přítlak. Již zítra uvidíme, jak to nakonec dopadne. Doufám, že to bude skvělý závod."
Grojsean s Verstappenem se shodují, že po výjezdu ze zatáčky naopak přilnavost značně poskočí dolů kvůli ztrátě přítlaku a již několik pilotů na to během víkendu doplatilo (Palmer, Ricciardo a Stroll).
"Auta jsou v zatáčkách více stabilní, ale problémem je ztráta přítlaku, pak můžou nastat problémy. Pokud ale jedete optimálně, tak je to větší zábava než dříve - hlavně pak v kvalifikaci, kdy máte méně paliva," zhodnotil situaci Verstappen.
Lando Norris a Oscar Piastri dominují sezoně 2025 a McLaren jim podle Zaka Browna umožní svobodně závodit. Věří, že jejich vzájemný vztah tím neutrpí.
Carlos Sainz z Williamsu dostal varování od FIA po incidentu během druhého tréninku na Velké ceně Velké Británie ve Silverstonu. Komisaři vyhodnotili jeho chování jako potenciálně nebezpečné, ale bez vážnějších následků.
Lando Norris vyhrál druhý trénink na Silverstonu před Charlesem Leclercem a Lewisem Hamiltonem. McLaren tak ukázal silnou formu před závodem na domácí půdě.
Kimi Antonelli poskytl aktuální informace o své pozici v Mercedesu. To přichází v době, kdy sílí spekulace o možném příchodu Maxe Verstappena k týmu.
Helmut Marko razantně popřel spekulace o tom, že by Max Verstappen byl blízko podpisu s Mercedesem. Podle něj smlouvu nepodepsal a ani nemůže.
George Russell zatím nemá smlouvu pro sezonu 2026, což otevírá prostor spekulacím o jeho budoucnosti. Mercedes i sám jezdec možná vyčkávají na vývoj situace na přestupovém trhu.
Lewis Hamilton rozbouřil domácí tribuny už během prvního pátečního tréninku, když zajel nejrychlejší čas a jasně naznačil, že na Silverstonu hodlá hrát hlavní roli. V britském souboji s Landem Norrisem měl zatím navrch a fanoušci na okruhu tak dostali první důvod k naději na silný víkend domácích jezdců.
Carlos Sainz varoval Mercedes i George Russella v souvislosti s možným příchodem Maxe Verstappena. Naznačil, že taková změna by mohla zásadně narušit týmovou rovnováhu.
McLaren dorazil na britskou Grand Prix s novou podlahou a přepracovanými zadními brzdovými kanálky. Tato technická vylepšení mají týmu pomoci udržet si náskok v šampionátu jezdců i konstruktérů.
Lewis Hamilton přiznal, že si s Ferrari promluvil o strategii v Rakousku, kde dostal stejnou jako Charles Leclerc. Nechce, aby situace dospěla do bodu, kdy by musel ignorovat týmové pokyny.
McLaren si vybudoval výrazný náskok před konkurencí, ale na dalším vývoji monopostu MCL39 nehodlá polevit. Tým dál usiluje o zlepšení výkonu i v probíhající sezóně.
Lewis Hamilton uvedl, že by ho zajímalo, co se stane, pokud Max Verstappen opustí Red Bull. Reagoval tak na rostoucí spekulace o nejisté budoucnosti nizozemského šampiona v týmu.