Carlos Sainz zajel při druhé tréninkové 90-ti minutovce sedmý nejrychlejší čas. Před španělským pilotem byly pouze vozy "velké" trojky. Osmému Grosjeanovi nadělil slušné tři desetiny a zatím to vypadá, že nové barvy znamenají pro stáj z Faenzy lepší zítřky.
Pro Carlose bude rok 2017 již třetí konsekutivní sezónou v juniorce Red Bullu. Loni se do hlavní stáje dostal služebně mladší Verstappen, a dá se řici, že Sainz je prostě ve špatné době na špatném místě, jelikož na rozpad dua Verstappen - Ricciardo to nevypadá.
Dokonce sám Španěl několikrát naznačil, že pokud by se mu letos nenaskytla šance jezdit v áčkovém týmu, tak by zvažoval odchod od rodiny Red Bullu.
Španěl je rozhodně ve formě, což dokázal i druhý trénink, kdy zajel nejrychlejší čas ze všech týmů středu pole a na šestého Verstappena ztratil pouhých 71 tisícin. Toro Rosso tak může být spokojené.
"Zatím je to velmi dobrý start závodního víkendu tady v Austrálii. Vše jde podle plánu a zatím jsme neměli žádné potíže, což byl dnešní cíl. Zase jsme se něco nového přiučili a byli jsme schopni navázat na testy, takže pátek přinesl samé pozitivní zprávy," řekl pro média španělský pilot.
"To ale neznamená, že bychom měli usnout na vavřínech, v sobotu se většinou věci začnou komplikovat, ale i tak to je pro nás zatím dobrý start. Nyní se musíme soustředit, abychom z auta dokázali vymáčknout co nejvíce," zakončil Carlos.
Druhý pilot Toro Rosso Daniil Kvjat skončil při druhém tréninku s desátým nejlepším časem a na svého kolegu ztratil něco málo přes čtyři desetiny.
"Je to všechno stále nové, máme jiná auta a do zítra se můžou věci změnit, jak všichni budou pracovat přes noc. Vždycky se dá najít nějaký prostor pro zlepšení a já věřím, že se do zítra ještě o něco posuneme," okomentoval své pocity ruský pilot, který byl loni po své domácí grand prix nahrazen Verstappenem, a musel se tak znovu spokojit s béčkovým týmem rakouského nápojového gigantu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.
George Russell potvrdil, že prodloužení smlouvy s Mercedesem pro rok 2026 je jen otázkou času. Po týdnech spekulací tak naznačil, že jeho budoucnost u týmu je prakticky jistá.
Alex Albon se dopustil technického omylu ohledně F1 vozu, na což ho veřejně upozornil šéf týmu James Vowles. Ten situaci pojal s nadsázkou, ale připomněl důležitost přesného porozumění vozu i u zkušených jezdců.