Nový technický ředitel Williamsu Paddy Lowe, jenž před sezónou přišel z Mercedesu, tvrdí, že jeho tým je v některých oblastech už nyní lepší než Stříbrné šípy.
Do své vůdčí role v Grove sice nastoupil teprve minulý týden, již se mu ale podařilo identifikovat zajímavé skutečnosti: "První fází je poznat tým a zjistit, jak můžu přinést nějakou hodnotu. Výzvou je to, jak dosáhnout co nejlepších výsledků s tím, co máte, abyste dosáhli co největších zisků a hodnoty. To se neliší dle základu, které jsou v jiných týmech nebo tady."
"Proces je stejný a tady u Williamsu jsou už teď určitě některé věci mnohem lepší než u Mercedesu. Musím se podívat na silné stránky a mezery, pak na nich stavět. V posledních letech jsem byl mnohokrát dotázán na to, co je tím tajemstvím? Bylo by však extrémně bláhové si myslet, že můžete přijít do kteréhokoliv týmu a najednou očekávat nějaké zázraky či zázračný prvek," popisuje pro motorsport.com Lowe.
Návrat k Williamsu jej pro něj zvláštním zážitkem: "Je to zajímavé, protože samozřejmě máte určité pocity z toho, co jste udělali [v jiném týmu], a ty máte v zemi nikoho, když se nacházíte mezi pracemi. Silně očekávám, že až přistanu v Austrálii, tak budu 100% nakloněn k novému týmu a že mé myšlenky se budou točit pouze kolem toho, jak na tom jsme a jak se můžeme zlepšit."
"Návrat k Williamsu je úžasným příběhem, stále se s tím sžívám. Návrat byl citově vypjatým okamžikem po téměř 30 letech, kdy jsem začal pracovat u Williamsu na konci roku 1987. Pro mě to je velmi, velmi zvláštní se vrátit a navíc do pozice mého bývalého šéfa Patricka [Heada].
Zároveň to není o sentimentu, je to o pokrocích a ne o vyprávění starých příběhů. Jsem velmi nadšený budoucností a již nyní jsem velmi spokojený s tím, co jsem viděl a jak na tom můžeme stavět," dodává Lowe, jehož tento víkend čeká v Austrálii první velká cena po návratu k Williamsu.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.