Bývalý týmový šéf Flavio Briatore není v extázi z výkonů, které Ferrari předvádělo během testů v Barceloně. Očekává, že v závodech bude jeho konkurenceschopnost opět nižší.
Stáj z Maranella dosahovala nejrychlejších časů, Kimi Räikkönen byl dokonce o 7 desetin rychlejší než Valtteri Bottas či Lewis Hamilton s Mercedesem. Ferrari navíc zvládlo 4450,18 km, čímž se z pohledu ujeté vzdálenosti zařadilo na druhou příčku právě za Stříbrné šípy, proto jej mnozí řadí mezi hlavní kandidáty na titul.
"Já tento optimismus obklopující Ferrari nesdílím. Chápu ty pocity po testech v Barceloně, pochybuji ale, že ty výsledky jsou důvěryhodné. Nedokážu si představit, že by byl Mercedes pozadu vzhledem k náskoku, který měli do konce listopadu. Myslím, že Němci hrají tak trochu na schovávanou," uvádí Briatore na dotaz novináře Lea Turriniho.
Sám by ale uvítal, kdyby se někdo ukončil dominanci mistrů světa: "Spokojil bych se s vyrovnanějším šampionátem, kdy by si to spolu rozdávala různá jména."
Na dotaz směřující k novým majitelům Formule 1, odpovídá: "Já nejsem u vytržení z Liberty, která koupila F1, ale nemusí mít vůbec ponětí o tom, co vlastně koupila. Chtějí z každé velké ceny udělat Super Bowl, ale o čem to vlastně mluví? Jak uděláte Super Bowl uprostřed Arden? Nebo v Malajsii, mezi monzuny a hady?"
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.