Max Verstappen připustil, že jeho tým těsně před začátkem nové sezóny na vítězství ještě nemá. Jasněji ale budou mít až po sobotní kvalifikaci v Melbourne.
V Barceloně byl vůz RB13, na kterém pracoval konstruktér Adrian Newey, čtvrtý nejrychlejší za Ferrari, Mercedesem a Williamsem. Časy v testech ale nemusí nic znamenat, protože se týmy věnují různým programům s odlišnými konfiguracemi vozu. Za stejných podmínek si to poprvé všichni rozdají už tuto sobotu v Austrálii, kde naplno začne závodní sezóna.
"Stále si musíme počkat na to, abychom viděli, jak dobří opravdu jsme. Osobně si nemyslím, že bychom momentálně mohli bojovat o vítězství. Hodně se toho může během sezóny změnit, ale ještě nejsme dost dobří na to, abychom vyhrávali," myslí si Verstappen.
Doufá, že Red Bull naváže na trend z loňské sezóny, kdy se byl schopen dostat před stáj z Maranella: "Ferrari se oproti minulému roku očividně zlepšilo. Mercedes bude vždycky vpředu. Myslím si, že trochu mlžil. Tak to bylo v posledních několika letech."
"Co se týče nás, je to těžké říct, jak na tom jsme. Osobně si nemyslím, že bychom už byli tím nejlepším týmem, ale musíme si počkat a uvidíme. Po Austrálii bude znát naši čistou výkonnost. Nepojedeme tam s pomyšlením na to, že bychom mohli ovládnout kvalifikaci.
Momentálně si myslím, že Ferrari a Mercedes budou před námi, ale snad se dokážeme dostat do rytmu, podobně jako minulý rok. Letos můžeme být lepší, ale musíme na tom tvrdě zapracovat," dodává pátý muž loňského šampionátu.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.