Osud Manoru je již nadobro zpečetěn a i sám majitel stáje Stephen Fitzpatrick již odeslal žádost Mezinárodní automobilové federaci o odhlášení ze šampionátu, nyní stáj nabízí některé vybavení v aukci.
Poprvé se Manor ve Formuli 1 objevil v sezóně 2010, tenkrát ještě pod názvem Virgin Racing, následně byla stáj odkoupena ruskou automobilkou Marussia, která byla titulárním sponzorem až do předloňské loňské sezóny. V roce 2015 si totiž Manor prošel první větší krizí a stáj byla odkoupena Stephenem Fitzpatrickem.
Sezóna 2016 vypadala pro MRT slibně, jelikož díky Wehrleinovi, který získal 1 bodík v Rakousku, byl Manor na předposlední příčce před Sauberem. Naděje se ale rozplynula v deštivé brazilské GP, když domácí Felipe Nasr skončil devátý. Manor tak přišel o relativně zajímavé prémie za výsledek a navíc tým ztratil i několik potencionálních investorů z Číny.
Veškerou nabídku lze prohlédnout na stránkách aukční síně Gordon Brothers. Mezi nejzajímavější předměty patří model "letošního" monopostu v měřítku 1:6 využívaný pro testování v aerodynamickém tunelu.
Dále jsou v nabídce i 4 auta určená pro výstavy - bez motoru Mercedes a převodovky od Williamsu. A pak další komponenty, jako jsou například volanty či vybavení kanceláří.
Zveřejnil(a) F1News.cz dne 31. leden 2017Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.