Williams potvrzuje to, co se již dobře vědělo - na uvolněnou pozici technického ředitele po Patovi Symondsovi nastupuje Paddy Lowe z Mercedesu. Společně s tím se stává spolumajitelem tradiční britské stáje.
Lowe, jenž dnes oficiálně nastupuje do práce, uvádí: "Vždy jsem měl vůči Williamsu hluboký respekt - šlo o můj první tým ve Formuli 1. Je to obrovská pocta se vrátit do této vůdčí pozice a mít možnost stát se akcionářem. Jsem extrémně motivován k tomu, abych sehrál svou roli v přivedení týmu k opětovným úspěchům.
Vize budoucnosti nastolena správní radou Williamsu je silná a donutila mě k tomu, abych se přidal k organizaci zavázané stavět na svém unikátním dědictví a opět dosáhnout vrcholu ve Formuli 1. Těším se na tuto vzrušující novou fázi mé kariéry a na spolupráci s Claire, Mikem a Nickem a zbytkem tohoto skvělého týmu - obzvlášť se samotným Frankem, jenž je jedním z nejodhodlanějších závodníků, které znám," pokračuje Lowe.
V roce 2013 nastoupil na pozici výkonného technického ředitele Mercedesu a pomohl mu k zisku tří konstruktérských a jezdeckých titulů po sobě. Jeho kontrakt vypršel na konci roku 2016, na jeho prodloužení se s německým týmem již nedohodl.
U Williamsu hrál Lowe klíčovou roli na přelomu 80. a 90. let, když vyvinul systém aktivního zavěšení na voze, s nímž Nigel Mansell v sezóně 1992 získal mistrovský titul. Britská stáj věří, že pro ni bude v nadcházejících ročnících opět cennou posilou.
"Je mi potěšením, že tým vítá Paddyho zpět do Williamsu v roli technického ředitele. Mít někoho jeho kalibru a inženýrských kompetencí není jen morálním povzbuzením pro všechny u Williamsu, ale také nám to významně pomůže podpořit naše úsilí vrátit tento tým zpět na čelo roštu," věří Claire Williamsová.
"Naše ambice u Williamsu jsou neochvějné - chceme vyhrávat závody a šampionáty. Jenže k tomu potřebujete ty nejlepší talenty v oboru. Věříme, že v Paddym máme někoho takového, stejně jako lídra, který povede změnu. Pro nás jde o změnu hry a opět jsme velmi nadšení budoucností týmu," dodává šéfka stáje z Grove.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.