McLaren si zažil perných 8 testovacích dní na okruhu ve španělském Katalánsku. již v prvním týdnu musela stáj sídlící ve Wokingu řešit problémy s pohonnou jednotkou, které se táhly po celé dva týdny.
Nové MCL32 dohromady v Barceloně odkroužilo pouhých 425 kol, což dává chabý průměr 53 kol na den. Ale i tak si piloti o nových vozech udělali obrázek. O svůj názor se nyní podělil i pětatřicetiletý Alonso.
"Útočení v zatáčkách a pocit z přilnavosti jsou rozhodně příjemné překvapení. Konečně můžete jezdit tak, jak chcete, a nemusíte řídit jak malé děcko, jelikož s vám nepřehřívají gumy a to je prostě ten nejlepší pocit, jaký můžete ve voze F1 mít. Je zábavné mít zase volnou ruku, co se týče stylu jízdy," okomentoval nové specifikace vozů rodák z Ovieda.
Na otázku, zda se snížila degradace pneumatik, Alonso odpovídá: "Můžete jezdit na úplné hraně. Zatím se jeví, že to tak nakonec bude, a mně se to opravdu líbí. Jsou to skvělé zprávy jak pro sport samotný, tak i pro mě, jelikož to sedí mému jezdeckému stylu. Je to prostě přirozenější.
Kdykoliv můžete jet rychleji, tak je to vždy větší show. Když projíždíte na plný plyn třetí zatáčku (v Barceloně), tak je to ohromná jízda. Je to fakt skvělé. Je to těžké vysvětli lidem a novinářům, jelikož neznáte ten pocit, ale věřte mi, je to váně síla!"
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.