Necelé dva týdny před startem letošní první velké ceny Romain Grosjean připouští, že jeho tým Haas na ní není zcela připravený. Věří však, že do té doby vše zvládnout a že z vozu dostanou mnohem více výkonu.
Podobné pocity podle něj mohou mít i u konkurence. "Než zamíříte do Austrálie, tak se po testování nikdy necítíte být zcela připravení," řekl po posledních jízdách v Katalánsku minulý týden.
"Máme jen osm dní, z nichž jako pilot dostanete jen čtyři a v případě jednoho z nich šlo minule o den mokrý. Velké tymy jsou připravené, ale my před Melbourne máme stále několik neznámých. Takové už je kouzlo Formule 1," pokračuje Grosjean.
Doufá ale, že vše zvládnou a budou konkurenceschopní: "Přesto si myslím, že máme několik dobrých nápadů na to, jak můžeme auto vylepšit, a snad nám vylepšení, která dostaneme v Austrálii, sednou."
Francouz ujel s novým vozem v Barceloně celkem 346 kol, jeho nový týmový kolega Kevin Magnussen jich přidal dalších 369, což pro Haas představuje celkovou porci 3 328 km.
"Myslím, že jsme s Kevinem přišli na to, kde můžeme získat nějakou výkonnost. Přišli jsme na dobré nápady, jak vůz zlepšit - má mnohem vyšší potenciál, než nyní využíváme. Auto se nechová moc špatně. Oba jsme se toho dozvěděli celkem dost a určili jsme oblasti, kde můžeme celkem snadno získat výkonnost," dodává Grosjean.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.