Necelé dva týdny před startem letošní první velké ceny Romain Grosjean připouští, že jeho tým Haas na ní není zcela připravený. Věří však, že do té doby vše zvládnout a že z vozu dostanou mnohem více výkonu.
Podobné pocity podle něj mohou mít i u konkurence. "Než zamíříte do Austrálie, tak se po testování nikdy necítíte být zcela připravení," řekl po posledních jízdách v Katalánsku minulý týden.
"Máme jen osm dní, z nichž jako pilot dostanete jen čtyři a v případě jednoho z nich šlo minule o den mokrý. Velké tymy jsou připravené, ale my před Melbourne máme stále několik neznámých. Takové už je kouzlo Formule 1," pokračuje Grosjean.
Doufá ale, že vše zvládnou a budou konkurenceschopní: "Přesto si myslím, že máme několik dobrých nápadů na to, jak můžeme auto vylepšit, a snad nám vylepšení, která dostaneme v Austrálii, sednou."
Francouz ujel s novým vozem v Barceloně celkem 346 kol, jeho nový týmový kolega Kevin Magnussen jich přidal dalších 369, což pro Haas představuje celkovou porci 3 328 km.
"Myslím, že jsme s Kevinem přišli na to, kde můžeme získat nějakou výkonnost. Přišli jsme na dobré nápady, jak vůz zlepšit - má mnohem vyšší potenciál, než nyní využíváme. Auto se nechová moc špatně. Oba jsme se toho dozvěděli celkem dost a určili jsme oblasti, kde můžeme celkem snadno získat výkonnost," dodává Grosjean.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.