V prvním týdnu se Renault neukázal v úplně zlé formě a vypadalo to, že by francouzská autmobilka mohla po loňské sezóně udělat hmatatelný pokrok. V druhém týdnu ale stáj potkaly problémy s rekuperačními systémy a optimismus pomalu opadává.
K celé situaci se vyjádřil čerstvý člen stáje, která loni převzala Lotus. Dle Hülkenbega současný monopost RS17 nenaplnil očekávání a tovární tým tak nečeká vůbec lehký rok.
“Naše očekávání byla větší, ale objevila se řada věcí, kterou jsou jinak, než bychom potřebovali. Taková je prostě situace. Musíme ale tvrdě pracovat, abychom se z toho dostali. Chtěli jsme si trochu více pohrát s nastavením, ale není čas, jelikož nás potkaly problémy se spolehlivostí. Je tam ale stále potenciál a sezóna je dlouhá, takže věřím, že se zlepšíme.”
Stáj je na tom prý lépe než loni, ale bodovat bude dle Hülkenberga stále velmi obtížné. Loni se do nejlepší desítky dostal Renault třikrát s celkových jednadvaceti závodů.
“Jsme na tom lépe než loni. Tým se rozhodně posunul blíže stájím ve středu pole. Bodovat ale bude těžké, jelikož minimálně čtyři týmy jsou jasně před námi. Moc místa tak nezbývá, bude to hodně náročné.”
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.