Technický ředitel italské juniorky Red Bullu si zatím chválí pohonnou jednotku francouzské automobilky Renault, na kterou stáj z Faenzy přešla po dvou letech na stejné specifikaci motoru od Ferrari.
Není až tak překvapivé, že si James Key pochvaluje výkon, jelikož Toro Rosso jezdilo se stejnou specifikací motoru poslední 2 sezóny a sám šéf stáje Tost v zimě řekl, že by už do toho podruhé nešel. Letos se podobnou cestou vydal z finančních důvodů Sauber.
“Myslím si, že hlavní výhodou Renaultu je výkon, zatím je to skvělé. Naše dosavadní dojmy jsou velmi pozitivní, zatím sice nemůžeme říci, jak na tom jsme, ale určitě jsme se posunuli - a to hlavně v reálu, není to o žádných číslech na počítači. Zatím jsme tedy s rychlostí spokojeni," řekl pro ESPN technický ředitel James Key.
Souboj ve středu pole by mohl být prý dost těsný, ale zatím nejsou dostatečné podklady pro přesnější analýzy. Samotného Keye pak překvapil americký Haas.
“Musím říct, že Haas je na tom celkem dobře. Podle čísel to vypadá, že mají slušnou formu, takže ještě uvidíme, jak se to během následujících týdnů před Melbourne vyvine, ale zatím to vypadá, že odvedli dobrou práci. S Renaultem bychom to mohli mít natěsno, ale letos vypadají rozhodně silněji než loni.
U Williamsu je těžké cokoliv odhadovat, to samé platí u Force India, ale dá se čekat, že obě stáje na tom budou dobře. Je těžké dělat závěry po pár dnech testování, navíc jsme ani nejezdili na plný plyn, ale co zatím vidím v číslech, tak se zdá, že se držíme.
Pak tu jsou tradiční tři top týmy. U nich je to taky složité. Ferrari se jeví velmi silně, ale to i Mercedes. Red Bull určitě ještě svou sílu ukáže. Zatím není jasné, jak velký je mezi nimi rozdíl, ale příští týden, kdy už se týmy budou soustředit na rychlost, by nám mohl nabídnout lepší obrázek," okomentoval formy jednotlivých stájí Key.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.