Ferrari je zatím dle McLarenu překvapením letošních předsezónních testů v Barceloně.
Zatímco Mercedes doposud stanovoval laťku, tak silná forma Ferrari, kterou podtrhl vítězstvím ve druhém a čtvrtém dni testů Kimi Räikkönen, může naznačovat, že by italský tým mohla čekat lepší sezona než ta v roce 2016, která byla zklamáním. Závodním ředitel McLarenu Eric Boullier řekl, že forma Ferrari byla tím, co ho na testech zaujalo, tedy samozřejmě po počátečních problémech jejich pohonné jednotky Honda.
Když byl Boullier dotázán, jak vidí formu rivalů svého týmu, tak vtipně reagoval: "O něco rychlejší než my... Samozřejmě je těžké říci, protože nevíme množství paliva, neznáte zvláště motor, kolikrát musíte podřadit v rychlé zatáčce, samozřejmě. Ale kdybych mohl říci, tak překvapivé je Ferrari, lidé nevěřili, že bude stíhat časy Mercedesů."
"Red Bull je o něco pozadu, ale nikdy nevíte množství paliva. Každý má svá tajemství, každý mění své plány, i mezi týmy se snažíme zjistit a roztřídit, kdo co dělá. Není to lehké. Testy příští týden toho o výkonnosti prozradí trochu více, ale určitě si budeme muset počkat do Austrálie."
Zatímco nepovedený start Hondy s novou pohonnou jednotkou pokazil McLarenu testovací týden, tak Boullier prozradil, že zaznamenali pozitivní náznaky ohledně výkonnosti šasi jejich MCL32. Nové šasi nazval jako "vlastně docela dobré". Nejlepší čas McLarenu zajel Fernando Alonso ve středu s časem 1:22,598 min a Stoffel Vandoorne dnes časem 1:22,576 min. Oba dva tyto časy zajeli na ultra měkké sadě pneumatik Pirelli. Nejrychlejší čas na této sadě ale drží Valtteri Bottas, když byl o 2,893 s rychlejší než Španěl.
"Je jasné, že kdekoliv na světě i v perfektním autě, pokud pojedete na limitu, tak budete mít nedotáčivost, přetáčivost nebo něco takového. Ale hádám, že alespoň co se šasi týče, tak si oba jezdci neztěžují a cítí, že základ šasi je dobrý. Bude tu vyšší stupeň vývoje, zvláště na začátku sezony. Očekávám, že většina týmů přiveze do Austrálie takřka nová auta, takže minimálně základ je dobrý, platforma je dobrá a my kolem ní můžeme vyvíjet, což je dobré."
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.